Körkort 2008

Nervositeten kommer krypande, uppkörning imorgon... Men känner mig vääl förberedd även om jag inte lär få sova en blund inatt...

Bara denna hemska vänta skulle jag lätt betala 10k för att slippa (men det är väl inte ok tydligen med mutor ;)

Sen till Gösen i agenthatten. Har en hel del favoritfighters. För att nämna några: Mirko Filipovic, GSP och Lyoto Machida.

Crocop diggade jag som fan under hans storhetstid (3-5 år sedan). Hans vänsterben var livsfarligt.
Pride saknar jag som fan. En sååå mycket bättre organisation än UFC.
Man såg verkligen fram emot alla matcher med Shogun och Fedor. Ja, det var tider det...
Vad har du för bälte?

Nervositeten kommer krypande, uppkörning imorgon... Men känner mig vääl förberedd även om jag inte lär få sova en blund inatt...

Bara denna hemska vänta skulle jag lätt betala 10k för att slippa (men det är väl inte ok tydligen med mutor ;)

Går nog bra ska du se.. :tummenupp Själv får jag vänta lite till innan det e dax för mig

Wohoo! Idag fick jag äntligen mitt körkort :D
Trodde nästan det var omöjligt att klara sig som privatist...men men...det gick till slut, tredje gången gilt var det för att vara exakt :)

Grattis till alla andra som tog kortet idag ute i Säve! Och givetvis, lycka till nästa gång till er som inte tog det idag.

/Lisa

Fy fan så jävla härligt !!!! Fixa kortet idag :tuttar har inte fattat det riktigit än bara :2cool . 7 lektioner å lite privat övningskörning var det som krävdes för min del ;)
Lycka till alla som ska köra upp :tummenupp , provförättaren är inte så farlig som man kan tro :hihi

Trodde nästan det var omöjligt att klara sig som privatist...men men...det gick till slut, tredje gången gilt var det för att vara exakt :)

Grattis till alla andra som tog kortet idag ute i Säve! Och givetvis, lycka till nästa gång till er som inte tog det idag.

/Lisa

Stort grattis !! Jag vet hur det känns nu :yoparty

Last edited:
Underbara, underbara dag!

Idag fixade jag körkortet. Aldrig varit så nervös förut... skönt att jag slipper köra upp mer än en gång!

Lycka till alla!!!

/Lisa

Klinki Fy fan så jävla härligt !!!! Fixa kortet idag har inte fattat det riktigit än bara . 7 lektioner å lite privat övningskörning var det som krävdes för min del
Lycka till alla som ska köra upp , provförättaren är inte så farlig som man kan tro

Grattis på er tjejer :yoparty :yoparty =

Hur e det med prövotid? Om B-Prövotiden gått ut så har man väl inget mer efter det va?

Ville bara kolla innan jag vågar gasa lite extra hehe =)

Last edited:
Hur e det med prövotid? Om B-Prövotiden gått ut så har man väl inget mer efter det va?

Ville bara kolla innan jag vågar gasa lite extra hehe =)

Stämmer!

Prövotid har du bara för din första behörighet. När den tiden har gått ut så slipper du prövotid även för de senare behörigheterna.

Stämmer!

Prövotid har du bara för din första behörighet. När den tiden har gått ut så slipper du prövotid även för de senare behörigheterna.

Tackar =)

Brukar köra hyfsat lagligt i trafiken ändå faktiskt... hade ju inte varit kul å fått kortet inkallat under hela sommaren liksom :rolleyes:

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back