Körkort 2008

Uppkörning den 27:e, har kört en hel del privat och 4 lektioner på skolan, samt har en körlektion på morgonen timmen innan uppkörningen drar igång så man känner sig hyffsat lugn över det. Ska bli kul att äntligen få köra "lagligt":banana

Aaah fyfan vad vi är bra!

Tog körkort för tung idag :yoparty

Min uppkörningsgubbe hade vart yrkesmilitär, fullkomligt sneaky och läskig.
Efter manöverproven kom han fram med steg som osade domedag, dunkade mig i ryggen med eftertryck (ashårt), och under de få sekunderna hann jag tänka "Å helvete nu är det klippt, han kommer säga <<Jaha detta får du åka hem och träna på>>". Näh, jag klarade mig :D

Min trafikskole lärare bokade uppkörning idag.Så den 26:e så gäller det får se vad som visar sig...wiiiihhaaaa

Ni som har haft uppkörning eller skall ha uppkörning: Hur nervösa var ni när ni hade eran uppkörning och hur gick det?

Kvällen innan min B uppkörning sov jag knappt någon på grund av nervositeten.

Jag är nervös inför att bli nervös och kugga - annars är jag rätt säker på mina grejer, helt sjukt :D

Ni som har haft uppkörning eller skall ha uppkörning: Hur nervösa var ni när ni hade eran uppkörning och hur gick det?

Jag är nervös inför att bli nervös och kugga - annars är jag rätt säker på mina grejer, helt sjukt :D

Jag var ganska nervös kvällen innan, men det släppte så fort uppkörningen satte igång.

Efter manöverproven kom han fram med steg som osade domedag, dunkade mig i ryggen med eftertryck (ashårt), och under de få sekunderna hann jag tänka "Å helvete nu är det klippt, han kommer säga <<Jaha detta får du åka hem och träna på>>". Näh, jag klarade mig :D

Grattis (även om jag inte är något större fan av Hipocrisy)!

Ja, grattis! \m/

Äh kom igen nu Gösen, 2 första plattorna är ju två gedigna verk inom kioskvältardödsen ;)

Ja, men vaffan... Jag har verkligen försökt digga dem. Jag diggar mången black- och dödsmetalband, men jag har aldrig fastnat för Hipocrisy. Men jag kanske kan göra ett nytt försök i veckan.

Sådär, då har man skumläst igenom hela tråden :P blev en del tid.:)
Har fått mkt tips om banorna. Det jag fortfarande undrar från er som har kört upp i Örebro är:

*Vart har ni kört när ni har kört upp?
*Och vilka ställen bör man köra några gånger på innan uppkörningen?
(Bor några mil utanför Örebro, därför jag undrar)

Tack för en kanontråd alla ni som skrivit btw :tummenupp

Av din avatar att döma ser du ut som en kille som går matcher i bur, eller åtminstone försöker se ut som en sådan :)! Inte ska väl en b uppkörning skrämma dig så :)

Grattis!!:yoparty :banana :klappar :2cool

Jag var ganska nervös kvällen innan, men det släppte så fort uppkörningen satte igång.

Eftersom jag körde en superintensivkurs i Hallstahamms så hade jag hela tre dagar på mig tt vara supernervös.
Det började släppa när jag såg hur snäll o nästan gosigt kramgo (jag vet mn ska inte tycka så om provförrätaren) han var. Och sen lyckades jag med konststycket att tappa hojen i backen (skulle ta ner den från centralstödet jue) precis i början. Då var det kört tänkte jag och vart helt lugn. :D
Gick hur br om helst till slut dock. :D

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...