Det diskuteras Hojåkning på bukefalos :-)

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Jo, men killen har ju rätt. Jag kan bara komma på en tjej (förutom släktingar) som jag skjutsat, men inte legat med efteråt... Och då var det en polares flickvän, så hon var ju off limits ändå.

Hojar är riktiga brudmagneter om de hanteras rätt, så är det bara. :tuttar

Edit: Tilläggas bör att hästtjejer är något av det "lättfotaste" som finns på två ben så att de inte ser något problem med det hela är ingen överraskning.

En liknande oskriven regel lyder: "Kvinnor äta icke från annan knegares tallrik".

Last edited:
Haha, lite OT, men på samma sida säger en tjej som frivilligt sätter sig på en häst:
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så." =DD
Jag säger samma sak om hästar iofs =)

Själv tycker jag det är intressant att se hur en skara hojåkare med kanske oförtjänt hårt rykte sitter och lurkar på ett hästforum.. Bukefalos förekommer allt som oftast här på sporthoj verkar det som :D

Själv tycker jag det är intressant att se hur en skara hojåkare med kanske oförtjänt hårt rykte sitter och lurkar på ett hästforum.. Bukefalos förekommer allt som oftast här på sporthoj verkar det som :D
:D Sant... Jag hör till dem, men det är inte så konstigt eftersom vårt hushåll innehåller både flera hojar och flera hästar. :tungan

Tja finns det 2 hojar och 2 hästar i familjen så är det väl inte så underligt att frugan tippsar om sånt som ev rör mig jag har ju visat dom lysande "Liggtesterna" för henne.

Lady_S skriver
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så."

är inte en häst livsfarlig då:va . 600 kilo muskler och en hjärna stor som en valnöt

Lady_S skriver
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så."

är inte en häst livsfarlig då:va . 600 kilo muskler och en hjärna stor som en valnöt

Precis, hästar måste vara ett av de opålitligaste kreaturen, sen är det kanske att döma i förhand eller att dra alla över en kam, men det är intrycket jag har av hästar i alla fall. Har inte mycket mer erfarenhet av MC än hästar kanske landsbyggdsbo som man är, men väljer hojen framför hästen alla gånger..

kan ju göra ett försiktigt borrtest i den tråden kanske?

Tänkte faktiskt fråga om de provat att borra i sextips-tråden, men det är något motbjudande med att regga sig på ett hästforum för fjortisar.

Att smygläsa däremot... :Grrr

Tänkte faktiskt fråga om de provat att borra i sextips-tråden, men det är något motbjudande med att regga sig på ett hästforum för fjortisar.

Att smygläsa däremot... :Grrr

Sväljer stoltheten.. det måste göras.

Kan inte nån göra borratestet i den tråden jag kan inte då blir jag sexbannad av frugan ett bra tag:D

hmm ok. är ganska ny på forumet så jag har inte kolla på alla utryck som förekommer.
kan nån förklara va borrtestet är?

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...