Samåkning för 125cc i Göteborg

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple
Vet en som blev glad när han fick se sin "student-skylt":tummenupp
Den stack ju ut kan man säga!:yoparty

Född på fyra hjul = Epic fail :tuttar :arsele


Får gratulera till studenten också;) :yoparty



Frågan är nu, ska man fixa i ordning Dtn och boka ny uppkörning (fick avboka den tid jag hade för jag är inte i sverige då :huvet ) Eller ska man sälja skiten, köpa mellan hoj till hösten och boka uppkörning direkt till våren?:gnissla
 

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
Född på fyra hjul = Epic fail :tuttar :arsele


Får gratulera till studenten också;) :yoparty



Frågan är nu, ska man fixa i ordning Dtn och boka ny uppkörning (fick avboka den tid jag hade för jag är inte i sverige då :huvet ) Eller ska man sälja skiten, köpa mellan hoj till hösten och boka uppkörning direkt till våren?:gnissla

sälj den till mig! ska vi säga 5k så kommer ja och hämtar den imon?:tungan :tungan
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Intresseklubben antecknar:va

Klart dom gör!:tungan
JAG VILL OCKSÅ HA SMÅBRUDAR!!:huvet :huvet :huvet

Vi fick nöja oss med att sitta i Tappers bil med Blomman utanför hennes hus och snacka, blev 2 timmar snack, och inget :ligga :huvet :) :tummenupp

Född på fyra hjul = Epic fail :tuttar :arsele

Får gratulera till studenten också;) :yoparty
Nu var det ju inte jag som tog studenten utan Zarrell... Men tack ändå :tummenupp :)




Jag har två jävla år kvar:huvet
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
din mailadress råkade komma med av misstag, förlåt så jävla mkt då. ska tapper me på lördag så stannar jag nog hemma, men som tur e så e ju hans hoj ej körbar:rolleyes:

vilken tur att du slipper mej då:) funderar på att ta bilen och ligga bakom och hetsa:tuttar;)

Vi fick nöja oss med att sitta i Tappers bil med Blomman utanför hennes hus och snacka, blev 2 timmar snack, och inget :ligga :huvet :) :tummenupp



Jag har två jävla år kvar:huvet

inget ligga nä:(

men vi har ju haft viktiga saker för oss. t.ex. att reda ut missionären-upp-och-ned-problemet. för er som inte deltog så kom vi fram till att det inte fanns något sånt. det blev helt enkelt ridning av det hela:tummenupp
 
Last edited:

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
vilken tur att du slipper mej då:) funderar på att ta bilen och ligga bakom och hetsa:tuttar;)



inget ligga nä:(

men vi har ju haft viktiga saker för oss. t.ex. att reda ut missionären-upp-och-ned-problemet. för er som inte deltog så kom vi fram till att det inte fanns något sånt. det blev helt enkelt ridning av det hela:tummenupp

Haha, bra å veta :D:tuttar :tuttar
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Född på fyra hjul = Epic fail :tuttar :arsele


Får gratulera till studenten också;) :yoparty

Men jag har faktiskt en MC hjälm på mig :yoparty
He he men tack.


Synd att Tapper o Limez blev bortkörda av vakten igår :näsblod :rolleyes: :gnissla



1.Limez (kör MR.duDes hoj med honom bakpå eller så åker jag bakpå krillan)
2.Krillan_18
3. Nisse pisse
4. Aspliing
5. Joel , byt kolv nån gång då, hur svårt kan det va:va
6. Spinner
7. Zarrell


När är detta, fredag? lördag?
 
Last edited:

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
Men jag har faktiskt en MC hjälm på mig :yoparty
He he men tack.


Synd att Tapper o Limez blev bortkörda av vakten igår :näsblod :rolleyes: :gnissla



1.Limez (kör MR.duDes hoj med honom bakpå eller så åker jag bakpå krillan)
2.Krillan_18
3. Nisse pisse
4. Aspliing
5. Joel , byt kolv nån gång då, hur svårt kan det va:va
6. Spinner
7. Zarrell


När är detta, fredag? lördag?


Lörda om jag inte fattat fel... vilket jag tyvärr oftast gör:gnissla :gnissla :tungan

Haha du ska inte klaga på din bensinräkning:D
2-takts drar så jävla mkt men jag ska inte heller klaga då far betalar allt :tuttar

kanske inte :tungan Men din pappa e inte sugen på att betala min bensin me eller?:tuttar :tuttar
 
Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Men jag har faktiskt en MC hjälm på mig :yoparty
He he men tack.


Synd att Tapper o Limez blev bortkörda av vakten igår :näsblod :rolleyes: :gnissla



1.Limez (kör MR.duDes hoj med honom bakpå eller så åker jag bakpå krillan)
2.Krillan_18
3. Nisse pisse
4. Aspliing
5. Joel , byt kolv nån gång då, hur svårt kan det va:va
6. Spinner
7. Zarrell


När är detta, fredag? lördag?

Jag får inte pilla själv:huvet men förhoppningsvis fixas de imon :)


Själv fick man sommarlov igår :yoparty.. festandet börja 8 på morgonen och slutade på en segelbåt på efterfest kl 4... Somnade på däck och vaknade i solen kl 10:D

20 st carlsberg sort guld 50 cl försvann/dracks igår:huvet. Ingen aning hur många jag drack men de kostar 370 spänn för de flaket så de var dyrt.:gnissla

kanske inte :tungan Men din pappa e inte sugen på att betala min bensin me eller?:tuttar :tuttar

Haha nääh tror inte de...


Förövrigt fick jag min första SH-tröja idag:tuttar :yoparty
 
Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
20 st carlsberg sort guld 50 cl försvann/dracks igår:huvet. Ingen aning hur många jag drack men de kostar 370 spänn för de flaket så de var dyrt.:gnissla

Förövrigt fick jag min första SH-tröja idag:tuttar :yoparty

Din fylla var i alla fall billigare än min. Smart som man var kom man dit nykter klockan 8, fick sitta o sega i två timmar tills dansgolvet fylldes och folk man kände hade kommit:näsblod .

Gick just ner för att hämta posten och se om jag fått en avi för att hämta ut tröjan. Istället möttes jag av en trevlig överaskning i form av en påse fylld med något mjukt direkt i brevlådan. Slet upp det "direkkt" och fann min älskade tröja :yoparty Synd att det blir jävligt varmt med svart i solen, vill helst inte svetta och smutsa ner min fina nydoftande tröja :tungan
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Din fylla var i alla fall billigare än min. Smart som man var kom man dit nykter klockan 8, fick sitta o sega i två timmar tills dansgolvet fylldes och folk man kände hade kommit:näsblod .

Gick just ner för att hämta posten och se om jag fått en avi för att hämta ut tröjan. Istället möttes jag av en trevlig överaskning i form av en påse fylld med något mjukt direkt i brevlådan. Slet upp det "direkkt" och fann min älskade tröja :yoparty Synd att det blir jävligt varmt med svart i solen, vill helst inte svetta och smutsa ner min fina nydoftande tröja :tungan



hitta du nåt påsättbart på dansgolvet då?;)

sikken jävla kram du fick av hon bruden då... åsså säger du att hon inte va tillräckligt snygg när du pratade med emil... hon va fan helt okej. dög helt klart i krig. och du hade ju för fan halva inne utan å ha gjort ett skit:D
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Se till att inte bränna upp den bara:näsblod :crash

Orkar knappt gå på studentfesten, men dum som man e så har man redan betalat:huvet

Klart du ska gå. Jag var också skit trött igår men det är bara att ladda om, släng i dig en franks eller nåt så du får energy sen efter några öl e du igång :yoparty
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top