Hinkas
Sege säger: KÖR!
Morsning korsning, på lördag kanske jag kommer dra över till Gotland och hämta hem mig en ny hoj. Som det ser ut kommer jag inte kunna köra motorcykel hela vägen (100mil t.o.r) utan den kommer troligtvis lastas på en pall och sedan på en släpvagn.
Nu till mitt lilla rop på hjälp, jag kan inte lasta upp den nya motorcykeln på pallen på släpvagnen och sedan spänna fast den. Finns det nån, några trevliga själar som skulle kunna hjälpa mig om jag inte får tag på någon som kan åka denna roadtrip med mig.
Det var ju snorigt dyrt att åka med släpvagn över till ön så jag åker ju helst med bara MC'n över, alternativt om handlaren kommer över och hjälper mig. Ni får veta närmre under veckan.
Mvh
Hinkas, som behöver hjälp (att erkänna är första steget)
Nu till mitt lilla rop på hjälp, jag kan inte lasta upp den nya motorcykeln på pallen på släpvagnen och sedan spänna fast den. Finns det nån, några trevliga själar som skulle kunna hjälpa mig om jag inte får tag på någon som kan åka denna roadtrip med mig.
Det var ju snorigt dyrt att åka med släpvagn över till ön så jag åker ju helst med bara MC'n över, alternativt om handlaren kommer över och hjälper mig. Ni får veta närmre under veckan.
Mvh
Hinkas, som behöver hjälp (att erkänna är första steget)
Varför inte bara ställa den på släpet som den är?