"Det här köpte jag idag!"-tråden

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Jag har haft Sidi 7 år tillbaka och tycker dom passar mig klockrent, har 45 i mc stövlarna och 45 i arbetsskor så jag vet inte om dom är små direkt. Sen ska ju stövlarna sitta bra på foten :)
Mätt upp båda fötterna nu, ligger just på gränsen mellan 43 och 44 :D Man vill ju inte att skorna ska vara trånga, inte heller att dom är för stora. Knivigt det där. :gnissla
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Snickelidumsnack. Om du har sådan koll som du vill ge sken av så borde du veta att det finns drivvis med kort som är "sämre" för att spela med.
Inte många moderna kort är sämre... Skulle vara GeForce 8400 och Ati/Amd 2400 samt alla integrerade historier...

Men visst, tycker du det är bra att spela med så :rofl
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Finns de ingen i närheten som säljer Sidi då så du kan prova? :)
Känns lite fräckt att åka och prova för att sedan beställa på nätet... Hade dom haft hemma skon i fråga hade jag köpt den där. Nu har företaget som säljer Sidi här i stan endast hemma en modell av Sidi, så jag vet inte om det blir samma storlek. Samtidigt känns det inte lika fräckt att åka o prova om dom ändå inte har hemma den skon som jag vill ha. Får vänta säkert lika länge och betala nästan 1k mer.. :gnissla
 

Dominator-Rocks

Guest
Ledsnat på div flygfän.. Köpte mig ett vapen idag..

Ha ha förra sommaren tejpade jag knappen på ett såntdär placerade det över öppningen på ett jordgetingbo och hoppade sedan precis bredvid :cdevil det var sjukt bra underhållning :nicka dom jävlarna hade byggt bo på vårat favo fiskeställe :mad: det hela avslutades med bensin :yoparty
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top