break-up songs för dom gångerna man är aset?

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
känner att jag behöver bearbeta lite, men alla låtar på temat verkar vara från den "sårade" partens perspektiv.

eller as och as. var så att uppbrottet var gemensamt framförhandlat, men nu vill bruden ha mej igen. jag är inte sugen och känner mig som ett as. Någon som kan relatera och har tips?

Last edited:
Du vill alltså ha något som är motsvarigheten till musik man lyssnar på då man är kärlekskrank?

Glad musik alternativt dödsmetal kanske...

Rihanna - Unfaithful handlar väl om att hon mår dåligt för att hon sårat boyfriend. Iof blir hon borrad av en annan man :gnissla

Prova Brad Paisley - Whiskey Lullaby annars. Eller ja, den är väl en av de sorgligaste låtarna jag vet. Både killen och cheyen tar självmord efter hennes otrohet. Man blir helt lycklig i själen :tummenupp

Du vill alltså ha något som är motsvarigheten till musik man lyssnar på då man är kärlekskrank?

Glad musik alternativt dödsmetal kanske...

haha snarare är ju denna sits rätt jobbig, eftersom jag gillar henne än. var ju inte ett nasty breakup vi hade bägge bara fett nog av varann. jag har fortfarande fett nog, men inte hon.

Disturbed, funkar i alla lägen. :tummenupp

vill du ha låtar att sjunga som för att "be om ursäkt" utan att hon egentligen hör dig men för att du själv ska må bättre eller vill du ha låtar som säger "tack och lov för att det äntligen är slut"?:va
här är en av de sistnämnda:
http://www.youtube.com/watch?v=_LB7i9t9WfI
här är nåt mellanting:
http://www.youtube.com/watch?v=H_GMKtdcOsk

hittar ingen riktigt bra förlåt-låt...:va

läget är ju att jag fortfarande bryr mig om henne och vill inte att hon ska må dåligt och då mår jag ju dåligt av att vara den som sårar henne genom att ha gått vidare. been there, done that, got the t-shirt.

Mitt ex hängde efter mig i över ett år och ville "försöka igen". Jag lyssnade bara på aggressiv musik då...
Sonic Syndicate, Disturbed, Slipknot, All That Remains, Killswitch engage osv..
Gillar man inte sån musik har jag ingen aning, faktiskt.

Mitt ex hängde efter mig i över ett år och ville "försöka igen". Jag lyssnade bara på aggressiv musik då...
Sonic Syndicate, Disturbed, Slipknot, All That Remains, Killswitch engage osv..
Gillar man inte sån musik har jag ingen aning, faktiskt.

Ligga? :tuttar

Spelar du bra musik så visst! :tummenupp
Sånna tjejer skulle det finnas fler av.

Orka gå på krogen o spänna sig en hel kväll o ändå gå hem själv.

Sitta i bilen utanför o spela musik så kommer dom. Fasiken vad enkelt. :hihi

Last edited:
I´m gonna kick you out and let the sunshine in!

Med Ceasars dårå. Aningens bitter låtjävel men man kan ju alltid lalla med i refrängen, och så är den ju rätt tjäck!

Och när vi ändå är inne på bitteritterprylarna: Blood for Blood - Bitch Called Hope Då får man jävlaranamma så hela huset gungar!

/perris

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back