Vad hade ni för slogan på er tröja

if you can read this, the bitch fell off!

Den har jag iaf :arsele

skönt att du bor i Luleå då... För ja har precis beställt en såndan åxå... fast den har inte kommit ännu...
Tror orginalet är från Harley D klubbtröja ifrån Usa

Det är ju det som är det "roliga" :) Det började med att Zarrell tog en bild på mig och Krillan_18, Krillan påpekade att det såg ut som att han hade Downs syndrom på bilden. Då la jag upp bilden i Samkörningstråden på 125-delen. och efter det så har det blivit ganska många "downbilder" på alla (oftast tillgjorda, förutom Krillans) :D Så nu kallar vi gruppkörningarna här för "Down in Kungsbacka" :D :D :rolleyes:

Precis :tummenupp :D

Aldrig fattat vittsen med att skämta på handikappades bekostnad... Det är varken kul eller rätt, bara elakt. Skriv nått om era mammor eller andra familjemedlemmar i stället... men hacka inte på dom som redan har det svårt

Last edited:
Har aldrig fattat varför man skall ha en sladdrig, sliten hoodliknande tröja utanpå skyddskläderna men så är ja ju rookie också

:confused:

Jag började köra -85 och redan då fanns det så jag tror allvarligt talat inte att det finns en vettig förklaring till varför man ska ha tröjan ovanpå...det är bara en grej helt enkelt. För mig har det alltid varit en protest mot västar!
Ungefär som nuvarande NICK+GOATRIDER...ironin i det får ni själva fundera på!

Last edited:
Aldrig fattat vittsen med att skämta på handikappades bekostnad... Det är varken kul eller rätt, bara elakt. Skriv nått om era mammor eller andra familjemedlemmar i stället... men hacka inte på dom som redan har det svårt

Vi skämtar inte på handikappades bekostnad. För det är ju varken kul eller rätt. Och det vi gör är jättekul och ganska rätt :tummenupp

:rolleyes:

Nästa gång jag beställer tröja så ska det stå:

"Vanligtvis bär jag blöja istället för detta skinnställ"

:D :D :D :D :D :D

skönt att du bor i Luleå då... För ja har precis beställt en såndan åxå... fast den har inte kommit ännu...
Tror orginalet är från Harley D klubbtröja ifrån Usa

Orginalet är från Big Johnson Motorcycles från USA.
Och jag har den T-shirten på mig idag :)

Härmapa :7peta

"I drive way to fast to worry about cholestrol."

kanske bara är jag som är beroende av citat... :rolleyes:

hej !

hej ja undra hur man får tag på sporthoj.com tröjorna ?? är det något som du kan hjälpa mig att få svar på

Mwh Prag_
!!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm