Välkommen.
Så synd att många tjejer köper en surhink "för att testa" det är ju klart att man blir avskräckt o aldrig mer vill åka, men en snittkille glatt tar ett lån o köper en sproilans grymmehoj "för att testa" och därmed får en upplevelse av en modern hoj att ta ställning till.
Å andra sidan är det tjejer som köper magtränare på TV-shop & killar gymkort så det är väl genetiskt.
Så synd att många tjejer köper en surhink "för att testa" det är ju klart att man blir avskräckt o aldrig mer vill åka, men en snittkille glatt tar ett lån o köper en sproilans grymmehoj "för att testa" och därmed får en upplevelse av en modern hoj att ta ställning till.
Å andra sidan är det tjejer som köper magtränare på TV-shop & killar gymkort så det är väl genetiskt.
och välkommen
Kul att höra att det är nån mer än jag som börjar lite lägre och inte med en värsting hoj direkt. Håller helt med dig! Har själv en honda cb 500 -95 och det är ingen jätte skönhet och skulle lätt bli frånåkt av er killar men den duger gott för mig så här i början. Jag är glad jag bara har hojkortet och en hoj att köra! Sen kan man alltid byta upp sig med åren.