Uppsala Motard

ja en VÄLDIGT nära dam till MIG :) jag har inte frågat henne än ,men vet att hon gärna vill komma ut å köra lite.... men dock kanske inte i så "hårt" tempo... hon kör iaf en sv 650. eller vi kanske bara ska vara mötördnööördar denna gång ? :D äh vad vet jag :rolleyes:

ja vi får hålla det lite öppet om söndagen så får vi se vad vädergudarna säger.

Haha, ja jag bara skojja :D
Äh, klart hon kan haka på! Ingen mobbning här inte!

Haha diggar clownidén! Men man behöver ju egentligen inte hela dräkten, räcker ju med röd näsa och fluffhåret :D Får ta en pubkväll snart igen och planera lite på en rulle, sjukt kul ju :)

Men va fan, du har ju varken körkort eller hoj än kom vi ju fram till :D

hahaha just fan! Måste ringa polisen och fråga om jag har körkort :D
o hojen fixar HORbror i helgen!! haha

Fy fan va sjukt, trodde ju att det var hela dräkten för 213:-, men de va ju bara peruken!!

Slog ett getöga på ebay, där kostar perukerna runt 60-70:- inklusive frakt.
Så det är ju givet :)

http://www.buttericks.se/webbshopen.aspx?SearchString=clowndräkt&id=209474

http://butik.skrattkammarn.se/produ...d=676&osCsid=0bce27056d0cc02bb46f1ac32a969ea5

Haha diggar clownidén! Men man behöver ju egentligen inte hela dräkten, räcker ju med röd näsa och fluffhåret :D Får ta en pubkväll snart igen och planera lite på en rulle, sjukt kul ju :)

ballast vore med hela dräckten:D men det kanske blir lite dyrt/knepigt

men nått måste vi fan koka ihop:yoparty

mm 300 är ju lite väl :P Men en peruk för 70:- funkar ju för alla :)

ja inte e det varmt... jag har sålt tofårtin......240 ikv!! :) en sak mindre att ta itu med iaf... å visning på kåken på sön kl 1 ,så nå hojåka blir det nog inte för mig... kanske. men det skulle väl bli pissväder oxå :(

Sol imorgon enligt smhi mellan 12-18 ;) Kommer nog försöka komma hem tidigt så man kan ut & åka! Sen blire ööööööl

Nu är det sol så jag går förbi systemet, sen hem & kollar sporthoj. Då räknar jag med att nån vill ut & köra!

VAKNA!!! fint väder !!! :) måste ta en repa idag!! vart när å med vilka?

85:års kalas någon? Nån som är sugen på att hänga med eller ska ni köra hoj?? :mad:

vadå ska du på russinparty?:gnissla

säg vart det är så kan vi/jag komma förbi å visa vad man kan göra ist på en sån här fin dag som är roligare :D

:yoparty

vadå ska du på russinparty?
Ja min härliga mormor fyller 85 så nu är det kalas! :D
Dock mitt ute i ingenstans utanför Enköping...
Mötte dock en blå motard nere på stan när jag var ner och tränade tidigare idag, hann dock inte se vad och ev. vem... Men det såg skoj ut! :tummenupp

Ja min härliga mormor fyller 85 så nu är det kalas! :D
Dock mitt ute i ingenstans utanför Enköping...
Mötte dock en blå motard nere på stan när jag var ner och tränade tidigare idag, hann dock inte se vad och ev. vem... Men det såg skoj ut! :tummenupp

hmmm ja man kanske ska ta vara på tiden med russina medans dom har tid kvar....:rolleyes: :gnissla
åfan så du har sett en tapper ridddare ute redan... hmm jag då... jag lär ju veta nått innan jag drar in till stan.... annars blir det ju att man gasar runt som en ensam nucka:gnissla

ja vad mer å säga.... Rock On hos mormor :yoparty

Phan va skönt att se motarden på vägarna igen, specielt skönt att möta på folk här ifrån. :yoparty

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back