Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har dåliga erfarenheter av att byta till bling kopiorDäremot hade ett bromspumpsbyte suttit som handen i handsken brembo/isr
...
MYCKET intressant! Detta visar varför en del tycker K5/6 har mer pulver - de gasar för liteVarför K5/7 VS K7/8 upplevs så annorlunda i motorkaraktär fast det knappt skiljer något:
Varför K5/7 VS K7/8 upplevs så annorlunda i motorkaraktär fast det knappt skiljer något:
Isch, nu blev jag nervös! Berätta mer! Mina är frästa ur ett stycke aluljumljum och har en sketafräck inställningsmöjlighet under race. Känns helt OK, men endast 3 fingar får plats.
Byta pump ja - efter att ha haft hyfsade bromsar på Millen som kunde ge en-fingerstoppisar utan ansträngning, måste jag säga att den lovordade Gixxer-bromsen fram suger rejält. Sicket skit jämfört med Millen - kanske blir bättre med mjukare belägg?
Tycker inte det är rättvist att jämföra K5/K6 & K7/K8 i orginalutförande iom att k7 har en katalysator. Släng på slipon på båda & bort med katten, sen kan vi jämföra karaktärern i motorerna![]()
Var ju inte riktigt det artikeln handlade om. Jag har haft båda och visst ger det mer i mellanregistret med slipon o avlägsnad kat på k7án men marginellt i förhållande till vad som avsågs i artikeln.
Förlåt, ajg är trött.. jag menar rent allmänt när folk säger att den ena är bättre än den andra![]()
Fyyy f-n![]()
Låter nästan för bra att kunna hämta ut 20 hk!![]()
Men, då vet man ju att det finns mer å hämta... om den skulle bli tråkig som den är![]()
Kan du inte ta ett foto på papperet och lasta upp här?
Mig behöver du inte övertyga då jag kört alla generationerna och dom blir bara bättre.Men läs skiten noga så fattar man varför dom upplevs så olika. Linjär och fin trottelöppning på K7 som är enklare att kontrolera och dosera
, medans gen innan är lite aggresivare och svårdoserad.
...fiii faanSå, nu har jag fått tummen ur...
...Hehe, formen på handtagen har inte varit tillräckligt identiska mot orginal så att de har lixom gett mig några överaskningar ibland. En jävel låg an lite mot pumpen hela tiden. Inget kul...
![]()
Vad tror ni om Pazzo levers eller finns det "bättre" billigare märken.....
...fiii faan![]()
Dessa duger till G:sson (Per Gustavsson) på hans nya hoj, så jag tror även de duger till mig![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3493866&postcount=1
http://www.titax.co.uk/acatalog/detail_new.jpg
http://www.titax.co.uk/acatalog/FZ1_Fazer_2.jpg
EDIT:
995:- per sida (Fazern verkar ha "fullängd", synd att jag inte visste att det gick att få)
...fiii faan![]()
SWT Racing säljer sitt Yoshimura system 4-2-1-2 med TITAN ljuddämpare som är FABRIKSNYTT för 15000kr i stället för nypris som är dryga 25000kr!!![]()
Bara att plinga om ngn är intresserad!!![]()
/Fürstenhoff.
Ps!
SWT Racing säljer även sin FABRIKSNYA K7'a, helsvart (till förmån för en fabriksracer K6'a) för 95000kr!!![]()
Ds!
Ingick "90° stuprörsböjar" för att rikta ned ljudet 45° mot backen?...(till förmån för en fabriksracer K6'a)...
Ds!
Har jag svårt att tro......Kanske gör bort mig på en eller ett par Rookie tävlingar denna sommar!!![]()
(Annars blir det mycket Nürburgring)
/Fürstenhoff.
Titax är kullagrade, det är ej Pazzo....Titaxen var £11 billigare än Pazzo, men vilka är bäst?
Har jag svårt att tro...
Hade varit kul att komma och glo - Planerar du Knutstorp eller Falken? (Övriga ligger lite långt bort för en trött, nybliven 40-åring som jag själv)
EDIT:
Titax är kullagrade, det är ej Pazzo.
Kullager är alltid bra![]()
Mjukare belägg och Stålomspunnet är steg 1 för mig - tror det gör susenFrågan är ju om man ska gå upp och köpa pump och hela skiten, men då pratar vi ju inte heller direkt £100![]()
Har ett kompl beggat bromssystem till din moppe liggandes - bromsgrepp, slangar samt monster bromsoken!!![]()
/Fürstenhoff.
Hatar PM så till den grad att jag stängt ned den funktionen här på SH!!![]()
Ring mig i morg på 08-7760432 då först till kvarn gäller på detta begagnade broms kit som är i absolut NYSKICK!!![]()
/Fürstenhoff.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |