R480 135km/h

Blir det nån film eller??

Går bra å så eller?

Ja rätt så, fjädring fungerar faktiskt utmärkt i den farten. Det ser ut som om det går stötigt som fan men det var telefonen som vickade lite på sig under inspelningen. Bromsa och sånt tar ju självfallet lång tid men det gör det att stanna en R hoj ifrån 270 km/h också och det framförs också på våra vägar:yoparty

är det dragare eller skåp?, funkar färdskrivarn nu när det spärren är borta?, polarn tog bort spärren på sin r580 med pappers diagramen och då funkade inte färdskrivarn, skulle vara ballt om du kunde lägga upp samma video fast utan musiken så man hör motorn, men mäktigt iallafall.

Last edited:
är det dragare eller skåp?, funkar färdskrivarn nu när det spärren är borta?, polarn tog bort spärren på sin r580 med pappers diagramen och då funkade inte färdskrivarn, skulle vara ballt om du kunde lägga upp samma video fast utan musiken så man hör motorn, men mäktigt iallafall.

Det är musik på filmen från början men det klippte jag bort och la in denna istället.

Den är spärrad vid 82 så jag gasar inte, till saken hör väl att strax före den 90 skylt som finns där filmen precis startar så sitter en varningsskylt för 7% nerför. Det är kortskrivare i denna, men det var inte i vid tillfället.

Tyckte de va lite mysko, kopplade förbi hastighetsregulatorn på min FH12 -95,tror ja det va, på den gamla goda tiden och den gick väl runt 125 men sedan slog varvtalsstoppet till.

Snabba ryck genom frankrike på nätterna:D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back