Nya Derbi GPR 125!

Tycker själv att Gasgasen är på tok för dyr, hur mycket var det nu? 60 000?
 
tack för alla kommentarer.. själv har jag inte hittat så mycket info om den.. någon som vet när dom kommer ut i affär? och 50 000 var inte så dyrt som jag hade väntat mig faktist..

mvh
 
Derbi gpr 125cc

Tjena! Har själv en derbi gpr 125cc. Den är inte alls lika liten som hondan FOR SURE!. Har min strypt nu och den gör mellan 120-140km/h beroende på vind. Kan hålla med om att fram däcket är lite litet men du kan nog inte hitta större, är lika stor som på aprilian, även storleken på motorcykeln är lika stor. Den kostar 52 000 kr ny men det är värt det xD ^.^. :tummenupp
 
Tjena! Har själv en derbi gpr 125cc. Den är inte alls lika liten som hondan FOR SURE!. Har min strypt nu och den gör mellan 120-140km/h beroende på vind. Kan hålla med om att fram däcket är lite litet men du kan nog inte hitta större, är lika stor som på aprilian, även storleken på motorcykeln är lika stor. Den kostar 52 000 kr ny men det är värt det xD ^.^. :tummenupp

Du svara lite försent... 4 år försent...
 
Om jag hade varit du, så hade jag satsat på en Aprilia Rs125 istället.
Den kostar aningen mer, men är mycket bättre och snyggare.
Aprilia är rejäla grejer med kvalitet. Den ligger på ca 22 kw ostrypt.
Gör 0-100 km/h på ca 6 sekunder och toppar kring 170!:D
 
Om jag hade varit du, så hade jag satsat på en Aprilia Rs125 istället.
Den kostar aningen mer, men är mycket bättre och snyggare.
Aprilia är rejäla grejer med kvalitet. Den ligger på ca 22 kw ostrypt.
Gör 0-100 km/h på ca 6 sekunder och toppar kring 170!:D

Ja för jävelen, köp en Rs, håller 1000 gånger bättre än en GPR... :rolleyes:
 
Ja för jävelen, köp en Rs, håller 1000 gånger bättre än en GPR... :rolleyes:
Ehm :rolleyes:

Jag tänkte just skriva "Den där ser ju ut som den gamla GPR:en" fasst då märkte jag att tråden var 4 år gammal. :tungan

Angående effekt på GPR:en så bör den ligga ganska jämt med en Yamaha DT (Likadana motorer?). I och med de så är servicen lika "mykt" som på en Yamaha dvs kolvbyte var 2000:onde mil jämnfört med RS:ens kolvbyten typ var 500:onde mil.
 
Ehm :rolleyes:

Jag tänkte just skriva "Den där ser ju ut som den gamla GPR:en" fasst då märkte jag att tråden var 4 år gammal. :tungan

Angående effekt på GPR:en så bör den ligga ganska jämt med en Yamaha DT (Likadana motorer?). I och med de så är servicen lika "mykt" som på en Yamaha dvs kolvbyte var 2000:onde mil jämnfört med RS:ens kolvbyten typ var 500:onde mil.

Jag kör efter 800 mil man kan ju köra 1000 om inte mer, fast det beror ju på hur man kör, enligt manualen kan man köra 1600 mil.
 
Jag kör efter 800 mil man kan ju köra 1000 om inte mer, fast det beror ju på hur man kör, enligt manualen kan man köra 1600 mil.

enligt manualen behöver man inte byta kolv på en DT så...

var inte ens med på 2400 intervallen heller tror jag

yamaha-center sa att man kan byta när de slamrar på tomgången
även om jag personligen skulle byta tidigare (gjorde det också)
 
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

Back
Top