Husaberg STYLING/MODDNING

Projektstyrningsmodeller är inte så spännande så jag gick ut och smackade dit dom, tog ju inte mer än 10 min.

när jag joxade runt såg jag att ett "gummi spänne" va löst, sitter på insidan av ramen vid stödet, vad gör den? ursäkta den dåliga bilden

jag använder den stora skylthållaren. den som är orginal. men jag kör utan plåt för det mesta så vill typ bara ha en liten lampa o i så fall en liten skylthållare. vart kan man beställa sånt?

jag använder den stora skylthållaren. den som är orginal. men jag kör utan plåt för det mesta så vill typ bara ha en liten lampa o i så fall en liten skylthållare. vart kan man beställa sånt?
Du beställer från Husaberghandlaren:
80008015200 bakskärm
50311076000 lamphållare
54811076050 gummiupphängning till lamphållaren
50314041200 lyktglas

Projektstyrningsmodeller är inte så spännande så jag gick ut och smackade dit dom, tog ju inte mer än 10 min.

när jag joxade runt såg jag att ett "gummi spänne" va löst, sitter på insidan av ramen vid stödet, vad gör den? ursäkta den dåliga bilden

Gummi spännet är för stödet. Är ju inte så bra om det fälls ut när du landar efter ett hopp t.ex

Dags att sätta lite fart i den här tråden nu då säsongen närmar sig :tuttar

såhär ser nu min ut efter ett kostymbyte och helrenovering av motor. Synd att tanken är mörkare, men en Husaberg ska ju vara Guuuul :yoparty

Funderar ännu vilka dekaler jag ska lägga på. Lutar åt 05:ans orginal, eller dom här;
http://www.shop.race-styles.com/en/...at=49&start=0&sortfield=name&sorttype=asc&nr=

Ge er röst åt en som lider av beslutsångest :huvet

Bifogat

• husa2k8.JPG
    husa2k8.JPG
    141.5 KB · Visningar: 135
Dags att sätta lite fart i den här tråden nu då säsongen närmar sig :tuttar

såhär ser nu min ut efter ett kostymbyte och helrenovering av motor. Synd att tanken är mörkare, men en Husaberg ska ju vara Guuuul :yoparty

Funderar ännu vilka dekaler jag ska lägga på. Lutar åt 05:ans orginal, eller dom här;
http://www.shop.race-styles.com/en/...at=49&start=0&sortfield=name&sorttype=asc&nr=

Ge er röst åt en som lider av beslutsångest :huvet

Eftersom du verkar gå åt det gulsvarta hållet så skulle väl dessa original enduroVMdekalerna kunna passa ?!

80008190000.jpg

ja de var också ett alternativ. men man kan ju inte göra reklam för något man inte använder :tungan

men vet du av någon bild med dom dekalerna ?

Jag har också en tanke på min 05a, funderar på om den ska säljas till förmån för nyare eller bara hotta till den med svart 07 tank och göra den utseendemässigt till en 07a fast med blåa ramen och de kromade fälgarna. Nån som har sett en sådan så man kan se hur det ser ut innan?

Övriga smakråd när man ändå är i farten?

Jag har också en tanke på min 05a, funderar på om den ska säljas till förmån för nyare eller bara hotta till den med svart 07 tank och göra den utseendemässigt till en 07a fast med blåa ramen och de kromade fälgarna. Nån som har sett en sådan så man kan se hur det ser ut innan?

Jag skulle tagit 08:ans dekaler. Annars tror jag det skulle se rätt bra ut.

husam.jpg

Jag skulle tagit 08:ans dekaler. Annars tror jag det skulle se rätt bra ut.

Jag har inte sett de i verkligheten så jag vet inte hur blå färgen verkligen är. Är den för babyblå är det ju inget snyggt men på husabergs fabriksbilder är den kanonfärgad. Tanken och vinge kommer bli 07 men annars finns ju race-styles dekaler, om det är någon snygg där. Ska ju helst matcha till resten av hojens färger.

Har MADA komfortsadel på? La märke till igår hur låg min faktiskt är.

Nån som har två sadlar att ställa bredvid så man ser skillnaden?

Fick hem nummerplåtar till min hoj i veckan. Nu måste ja bara hitta några röda snygga dekaler till kylarvingarna. Några förslag?

Är oxå på jakt efter en alu-tank. Ifall nån har en o sälja så är det bara o hojta till!

Bifogat

• DSC03266s.jpg
    DSC03266s.jpg
    109.7 KB · Visningar: 154
  • DSC03267s.jpg
    DSC03267s.jpg
    118.4 KB · Visningar: 116
Fick hem nummerplåtar till min hoj i veckan. Nu måste ja bara hitta några röda snygga dekaler till kylarvingarna. Några förslag?

Är oxå på jakt efter en alu-tank. Ifall nån har en o sälja så är det bara o hojta till!
Extremt porrig Husa! :tuttar

Samma bild som i "bilder på våra supermotarder"

bild0552ph6.jpg

Är det någon som vet om någon annan av de nyare frambroms skivorna passar på min 04?

Last edited:
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back