Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Blir nog ett bra 2008 längtar som tusan till hojsäsongen, när den nu börjar igen :confused: kanske snart eller??? fika?? :D

Fika gjorde vi i Söndags ett gäng, gäller att hålla sig uppdaterad!!
Kolla vinterskoj tråden här i forumet:)

Hur pass nybörjare är du?
Hoppas du kört något annat tidigare:va
Jodå, har kört lite olika hojjar förr... Men gixxern är extrem, är nästan rädd för den. Men så ska det väl vara :P
Kan erkänna att adrenalinet pumpade under provturen :)
Men man vänjer sig nog, ska inte vrida fullt under den första turen i vår.

Tror inte nån blir avis på min båge om du har duccen i närheten ;)

Välkommen Hockenheim.

Tackar å bockar!

Last edited:
Jodå, har kört lite olika hojjar förr... Men gixxern är extrem, är nästan rädd för den. Men så ska det väl vara :P
Kan erkänna att adrenalinet pumpade under provturen :)
Men man vänjer sig nog, ska inte vrida fullt under den första turen i vår.

Låter sunt!! Inskriven i klubben nu, välkommen:tummenupp

Vad tror du annars om upplägget och så, passar dagar/tider dig?

Last edited:
Låter sunt!! Inskriven i klubben nu, välkommen:tummenupp

Vad tror du annars om upplägget och så, passar dagar/tider dig?

Tackar så mkt!
Jadå, det är helt Ok för min del.
Har tänkt ut en del vägar som kan vara lämpliga att öva knäskrapning på :)
Är sugen som fasen på å ut å köra nu.

Har tänkt ut en del vägar som kan vara lämpliga att öva knäskrapning på :)
Är sugen som fasen på å ut å köra nu.

Är du medlem i SMC? Om inte, bli gärna det...
Vi kommer köra div bandagar i år oxå, blev bara en gång förra säsongen, men det var svinkul å nyttigt:tummenupp
Där kan du öva knäskrap hur mycket du vill:D

Har du sen tankar å funderingar på bra vägar, skriv gärna ut dom här, kanske är det någon väg man inte tänkt på:va
Tex så fick vi reda på en bra väg härom veckan, Sköldinge-Vadsbro-Nyköping!!
Ny asfalterad å kurvig, ska bli kul å prova:gnissla

Kan inte denna skitvinter bli en riktig vinter som kan ta slut nån gång?

Oh... Btw, inlägg nr 1000 i Kfv-zonens forum. =)

Tjenis alla!

Undrar om man som återfallare får hänga på i sommar.

Under ett allvarligt anfall av för-demens köpte jag mig en likadan hoj som jag hade när jag tvingades hänga upp hjälmen pga ungar, hund och fattigdom. Den är väl kanske inte så vass, men den hänger nog med hyfsat i alla fall. Framför allt passar den min plånbok....
Skratta inte nu: FZ 750 -85, med K&N och micron 4-1 kolfiber. Med nya däck och en ombestyckning så kommer den förhoppningsvis att bära över sommaren.
Om jag nu bara kan komma i skinnstället. Tusan vad det har krympt! Nästan lika mycket som våtdräkten..... :va

Peter C

Tjenis alla!

Undrar om man som återfallare får hänga på i sommar........

.......Skratta inte nu: FZ 750 -85, med K&N och micron 4-1 kolfiber. Med nya däck och en ombestyckning så kommer den förhoppningsvis att bära över sommaren.
Om jag nu bara kan komma i skinnstället. Tusan vad det har krympt! Nästan lika mycket som våtdräkten..... :va

Peter C

Välkommen till gänget.
Jag garvar då inte åt din hoj då jag kör en likadan. Kul att man inte är ensam i sällskapet med 80talare. :D

Btw, har du registrerat dig på www.FZ750.se ?

Tjenis alla!

Undrar om man som återfallare får hänga på i sommar.

Under ett allvarligt anfall av för-demens köpte jag mig en likadan hoj som jag hade när jag tvingades hänga upp hjälmen pga ungar, hund och fattigdom. Den är väl kanske inte så vass, men den hänger nog med hyfsat i alla fall. Framför allt passar den min plånbok....
Skratta inte nu: FZ 750 -85, med K&N och micron 4-1 kolfiber. Med nya däck och en ombestyckning så kommer den förhoppningsvis att bära över sommaren.

Peter C

kul med nytt folk, våtdräkt! dykare oxå?

Vad är det för fel med att vara dykare nu då?
Inte för att jag dragit på mig tuberna sedan jag fick mitt cert år 2000, men ändå... :D

Vad är det för fel med att vara dykare nu då?
Inte för att jag dragit på mig tuberna sedan jag fick mitt cert år 2000, men ändå... :D

Inget fel alls, tvärtom:tummenupp
Det kan vara bra om vi tänkt "dyka" upp i andra städer i år:lol
(ja jag vet, den var dålig...haha)

:backontop Vilka mer än jag ev Flizan skulle vara sugna på å glida ner till Båstad sista helgen på tennisveckan?

Last edited:
Inget fel alls, tvärtom:tummenupp
Det kan vara bra om vi tänkt "dyka" upp i andra städer i år:lol
(ja jag vet, den var dålig...haha)

Inte nog med att du försöker kränga på min :tuttar trajjan din via Ansiktsbok, nu är du här och drar urkassa vitsar också... :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Back