Snyggaste avataren på sporthoj.com

MIN avatar är coolast. har alltid varit coolast och kommer alltid att vara coolast..

OBS: ordet "coolast" ovan kan bytas ut mot alla tänkbara ord som kan yttras i possetiv mening om något.

//Droopfy

The feel of POWER

2 hjul i asfalten, siktar lite över kanten. Öppnar spjällen och låter soppan flöda in! Motorn pumpar fram ett par tusen hästkrafter. Kompressorn skriker och pressar ner luften så att soppan kan brinna i ett inferno. Oljan kämpar för att hålla uppe bärigheten så att lagrena inte skär ihop. 7000 cubik som varvar 10000 v/m, de lättade kolvarna kämpar för att hålla ihop. Vevstakarna trycks ihop och drages ut. Kolvbulten sliter för att inte krökas. Ringarna kämpar för att hålla gastrycket på plats. Tändstiften får massor utav ampere ifrån magneterna så att de fulla förbränningsrummen kan producera gastryck i en bestämd rytm. Kamaxeln sliter med att få vippor och fjädrar till att samarbeta med att få de stora ventiltallrikarna att göra sitt jobb i tid och utan förseningar. Kamdrivningen får ej glappa för då hinner kolvarna ifatt ventiltalriken. Soppapumparna jobbar så att de liknar Niagarafallen. Slirkopplingen bygger upp värme så att de liknar en härdsmälta. Envägslagrena i den trestegade lådan kämpar för att inte tappa greppet. Piniongen och kronhjulet är ett par som måste ha exacta toleranser annars spricker kuggarna rätt utav. Drivaxeln skriker när den vrids mot sin vilja. Gummit kämpar för att få grepp: 1/4 mile under 6 sekunder och närmare 400 km/timmen. Har man provat detta gillar man bilden. Action.

:fart

Men en snygg ensitsmc hade ochså gott bra, känslan utav fart på hoj, med hoj är stimulerande!.:hojraket

Blå bil är ifrån 1980, röd bil är ifrån 1991. MVH Toyman

Bifogat

• Dragster 1980 Tony-Donges-13.09.80 hp.jpg
    Dragster 1980 Tony-Donges-13.09.80 hp.jpg
    147.7 KB · Visningar: 46
  • Dragster 1991 up in the air.jpg
    Dragster 1991 up in the air.jpg
    148.2 KB · Visningar: 47
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
2 hjul i asfalten, siktar lite över kanten. Öppnar spjällen och låter soppan flöda in! Motorn pumpar fram ett par tusen hästkrafter. Kompressorn skriker och pressar ner luften så att soppan kan brinna i ett inferno. Oljan kämpar för att hålla uppe bärigheten så att lagrena inte skär ihop. 7000 cubik som varvar 10000 v/m, de lättade kolvarna kämpar för att hålla ihop. Vevstakarna trycks ihop och drages ut. Kolvbulten sliter för att inte krökas. Ringarna kämpar för att hålla gastrycket på plats. Tändstiften får massor utav ampere ifrån magneterna så att de fulla förbränningsrummen kan producera gastryck i en bestämd rytm. Kamaxeln sliter med att få vippor och fjädrar till att samarbeta med att få de stora ventiltallrikarna att göra sitt jobb i tid och utan förseningar. Kamdrivningen får ej glappa för då hinner kolvarna ifatt ventiltalriken. Soppapumparna jobbar så att de liknar Niagarafallen. Slirkopplingen bygger upp värme så att de liknar en härdsmälta. Envägslagrena i den trestegade lådan kämpar för att inte tappa greppet. Piniongen och kronhjulet är ett par som måste ha exacta toleranser annars spricker kuggarna rätt utav. Drivaxeln skriker när den vrids mot sin vilja. Gummit kämpar för att få grepp: 1/4 mile under 6 sekunder och närmare 400 km/timmen. Har man provat detta gillar man bilden. Action.

:fart

Men en snygg ensitsmc hade ochså gott bra, känslan utav fart på hoj, med hoj är stimulerande!.:hojraket

Blå bil är ifrån 1980, röd bil är ifrån 1991. MVH Toyman

Ville ha denna, men fick den inte att funka.... :mad:

lol.gif

Hittade en en gammal bild från förr (1985), på sig själv då förståss :yoparty

Det var då man tänkte på att skydda sig med bra skyddskläder.

Jag har en gång haft en paint-tecknad rullstol som avatar,den var jag jävligt stol över iaf.

Edit:
Den var rosa :mattias

Last edited:
<--- jag i barndomens underbara år!!

Last edited:
Orkade inte läsa hela tråden, men tack alla som nämnde lilla mig! :rolleyes:

Credit till mig iallafall för flera timmars slit för att lära mig att wheela :)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back