TV4 sporten träffar F Backlund

Coolt!!! Kul när mc-sporten får lite uppmärksamhet i det här landet. Det är alldeles för lite av den varan i etern.

håller med roller... väldigt förlite med dessa inslag

konstigt att man inte lyfter fram motorsporten mer i detta land..

Otroligt att "fotbollskanalen" gör ett inslag om roadracing! Hoppas det går bra för Backlund, ödmjukare kille får man leta efter. :tummenupp

ödmjuk kille, hoppas han kommer långt.
Sitter lite F.B. grejjer på min k7 nu med....så då blir jag lika snabb med?!?!

Last edited:
Har testat både med Firefox o IE.. bah. Funkar inte. Flash insåg jag att det var när man högerklicka :tungan Men asså.. hmm. Ajja. får testa nån annan dag.

Tycker Filip gör helt rätt som sätter höga mål, det är MotoGP han ska sikta på. Om det bär hela vägen är en anna femma.

Han började sin karriär som 15 åring med en 600 i 300km/h ..:hihi

SVT 24 kommer att direktsända alla ProSuperbike race i år :)

Bra intervju. Framstod som riktigt ödmjuk, roligt. Hoppas det går bra för filip.

Offtopic:
Jag har en gång i tiden (2004)varit snabbare åsen än pojkvaskern, när han körde nån liten tvitakt standard och jag rejsretta:D

Härligt reportage, hoppas verkligen det går bra så vi får se honom i MGP sen.:tummenupp
Såna där repportage skulle ju behövas annonseras tydligt i förväg eftersom man för länge sen slutat genomlida svenska sportkanaler för att eventuellt kanske utifalla att, om inte .....få se några sekunder motorsport.:gnissla

Bra intervju. Framstod som riktigt ödmjuk, roligt. Hoppas det går bra för filip.

Offtopic:
Jag har en gång i tiden (2004)varit snabbare åsen än pojkvaskern, när han körde nån liten tvitakt standard och jag rejsretta:D

Jag var EN tusendel :huvet från att kvala på samma tid som han i år när
jag gjorde inhopp i Pro Superbike..
http://www.stcc.se/index.php?id=274&tx_wfqbe_pi1[track]=1&tx_wfqbe_pi1[racetype]=8&tx_wfqbe_pi1[class]=6&tx_wfqbe_pi1[resultstatus]=1&tx_wfqbe_pi1[date]=1146780000

Önskar han all lycka!!!! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back