Stureplans vackraste

Haha, lustigt.

Undrar hur den "riktiga" Stureplanseliten ser på de här förmågorna som gör sig till?

Hahaha, jag skrattar så tårarna rinner!

Då ingen annan har påpekat det så hoppas jag ni missat denna bloggen som tillhör tjejen till höger på bilden. Hon är helt lyrisk över hur poppis hennes blogg har blivit men inser tyvärr inte att det är pga skitsnack över hela nätet som gjort att folk nu vill undersöka hur korkad hon är.

Enjoy, läs kommentarerna för fan :D
http://helenafloden.blogg.se/

Här är ett exempel som jag inte kan låta bli att posta, hon är ju helskön den här tjejen. Ett klockrent stoplskott helt enkelt!

"Vi prata mycket om thailand, det finns ju endel som åker dit och köper sex, men vad många inte vet är att det kan vara en shemale dom köper. Alltså en kille. HIV har ju spridits i sverige, och det har ökat bland hetrosexuella, det är läskigt. Jag tror att det kan vara för att folk åker utomlands (thailand) och även att hetrosexuella killar provar på att ha sex med andra killar. Det är riktigt äckligt!"

(Är man verkligen hetero om man som kille sätter på en annan kille...suck)

EDIT: Det finns en och annan vilsen stackare som även försöker få ligga lite genom att komma med trevliga kommentarer, minst lika rolig läsning det :hihi.

Vad långt mitt inlägg blev ...

Bifogat

• nja.jpg
    nja.jpg
    31.2 KB · Visningar: 262
Last edited:
Nu tar jag inte Stureplan i försvar. Men låna min en kamera & låt mig plåta hur jag vill på valfritt uteställe var som helst i sverige och jag lovar jag hittar minst lika fula kreatur ...om inte värre.

Hahaha, jag skrattar så tårarna rinner!

Då ingen annan har påpekat det så hoppas jag ni missat denna bloggen som tillhör tjejen till höger på bilden. Hon är helt lyrisk över hur poppis hennes blogg har blivit men inser tyvärr inte att det är pga skitsnack över hela nätet som gjort att folk nu vill undersöka hur korkad hon är.

Enjoy, läs kommentarerna för fan :D
http://helenafloden.blogg.se/

Här är ett exempel som jag inte kan låta bli att posta, hon är ju helskön den här tjejen. Ett klockrent stoplskott helt enkelt!

"Vi prata mycket om thailand, det finns ju endel som åker dit och köper sex, men vad många inte vet är att det kan vara en shemale dom köper. Alltså en kille. HIV har ju spridits i sverige, och det har ökat bland hetrosexuella, det är läskigt. Jag tror att det kan vara för att folk åker utomlands (thailand) och även att hetrosexuella killar provar på att ha sex med andra killar. Det är riktigt äckligt!"

(Är man verkligen hetero om man som kille sätter på en annan kille...suck)

EDIT: Det finns en och annan vilsen stackare som även försöker få ligga lite genom att komma med trevliga kommentarer, minst lika rolig läsning det :hihi.

Vad långt mitt inlägg blev ...
Detta är ännu värre..

"" Igår när jag och Emma fikade på NK började vi prata om att gå ner i vikt. Vi brukar få höra att vi är överviktiga. Jag är 175cm lång och vågen visade imorse 53kg. Jag måste banta ner mig till 50kg. Är det nån som har ett tips hur jag ska gå ner i vikt eller ska jag boka tid för fettsugning? Hjälp mig!!!

P.S Vi såg en jättefin Dolce&Gabbana väska på NK ""

Detta är ännu värre..

"" Igår när jag och Emma fikade på NK började vi prata om att gå ner i vikt. Vi brukar få höra att vi är överviktiga. Jag är 175cm lång och vågen visade imorse 53kg. Jag måste banta ner mig till 50kg. Är det nån som har ett tips hur jag ska gå ner i vikt eller ska jag boka tid för fettsugning? Hjälp mig!!!

Haha, ja! Det lustiga är ju att hon i nån blogg bara några dagar tidigare sitter och skriver om hur fantastiskt perfekt hon är.

Detta är en sån tjej som man nån dag önskar får ett flygplan i huvet, mest för hennes egna skull!

Detta är ännu värre..

Om hon inte hade fyllt läpparna skulle hon ju lätt väga sina önskade 50kg

Nu tar jag inte Stureplan i försvar. Men låna min en kamera & låt mig plåta hur jag vill på valfritt uteställe var som helst i sverige och jag lovar jag hittar minst lika fula kreatur ...om inte värre.

Lustiga husets spegellabyrint ? :D

Av döma på frisyren på denna killen antar jag att det blåser en kraftig sidvind på stureplan?! :hihi

Bifogat

• namnl%C3%B6s.JPG
    namnl%C3%B6s.JPG
    8.1 KB · Visningar: 21,637
satan va kul, men äckligt

ja, just äckligt va ordet

du kan få låna min signatur.. :tungan

Hahaha, fy f-n, ser ju ut som om de har blivit boxade på munnen desssutom!
Tack för landsorten, hade inte stått ut länge i Stockholm.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!