SH-Tröjan.

sacus

allt är en gråzon
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
Suzuki 1200s Bandit-02
Nu har den äntligen kommit den nya tröjan perfekt i storlek och ett helschyyst tryck, lagom till mässan nere i GTB,see yaa.:tummenupp :banana :cool: :Rockbanan :klappar

Fick just en avi på ett paket från J. Cedergren men mitt "postombud"/tobaksaffär/restaurang orkade inte leta reda på det utan jag får vänta tills i eftermiddag!

Vart kan man köpa den ? :va :)

Här på forumet, ungefär en gång varje blåmåne.. ..om man inte lägger en beställning, glömmer betala, och sedan, som en jävla senil kärring, åker iväg upp till stugan i Härjedalen som saknar internetuppkoppling.. :rolleyes:

YEAY! Tröjan damp ner i brevlådan idag.
1 dag efter födelsedagen, tack snälla Johnny! :tummenupp Helgen är räddad!
:yoparty

Sitter med lappen i handen o inväntar kl 1600 tills man kan åka till postombudet o inhämta tröjan.:D

Ahaa! Det var den som kommit, får gå & hämta ut den ikväll då.

Här på forumet, ungefär en gång varje blåmåne.. ..om man inte lägger en beställning, glömmer betala, och sedan, som en jävla senil kärring, åker iväg upp till stugan i Härjedalen som saknar internetuppkoppling.. :rolleyes:

Tja...

Vart skickar jag min beställning?:confused:
Hittar inte så bra än...:tungan

Finns det till barn?
Jag vill ha till min son också....:D

:)

Tja...

Vart skickar jag min beställning?:confused:
Hittar inte så bra än...:tungan

Finns det till barn?
Jag vill ha till min son också....:D

:)

D e swedie som håller i tröjbiten, men krävs ca 100 best. Gjordes en lista under början av vintern vilket e dom som kom nu. Så e du sugen så starta en tråd lr fortsätt på en gammal , för o se hur många som e intresserade. Kanske e uppe i 100 strax innan sommaren lr ngt. Sen Pm:a Swedie. Lycka till!:tummenupp

Instämmer till fullo med de andra i den här tråden! Skitbra tryck och kvalitén på tröjan känns riktigt bra! Sitter och myser i den nu, tack Johnny!

Så fick min tröjja ner i brevlådan, riktigt skönt..
Instämmer med alla andra att den är riktigt mjuk och skön.
Jag var dock lite rädd att den skulle va för liten för alla sa att storleken på tröjjorna va lite små men den är perfekt!

Tack! :tummenupp

p1010548wc1.jpg

Jepp, kom hem nu o där va en avi.. "hmm va fanken ingen har sagt nåt om o skicka nåt.." :va

gick ner o hämta o så va de ju från swedie :) blev grymt bra.

Så fick min tröjja ner i brevlådan, riktigt skönt..
Instämmer med alla andra att den är riktigt mjuk och skön.
Jag var dock lite rädd att den skulle va för liten för alla sa att storleken på tröjjorna va lite små men den är perfekt!

Tack! :tummenupp

p1010548wc1.jpg

hahahaa skön :yoparty

Riktigt nöjd med nya tröjan!
Texten var större på denna än min förra :tummenupp

Bifogat

• Photo-0287.jpg
    Photo-0287.jpg
    53.9 KB · Visningar: 70
Back