Probotector
Piratiserad
Äh låt probo få sin nya sula, jag har provat att tjata med han på gamla ostar en gång å då vart hojen hans siraps-slö likt en volvo på fotogen![]()
Ajdå, det var ju ett tag sedan

PS: En duel i vår skulle inte sitta fel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh låt probo få sin nya sula, jag har provat att tjata med han på gamla ostar en gång å då vart hojen hans siraps-slö likt en volvo på fotogen![]()
Hallå allihopa.. FYFAN vad snö vi har i HÖLÖ!!! Det är långt till hoj säsongen![]()
Upp med hakan killar. De e nu man ska passa på att pimpa hojarna, så man blir coolast på körningen i vår![]()
Håller med dig.. Det här suger, men snart kommer ju![]()
Ja men efter nyår så blir det lite mek kvällar för ett snyggare å pimp-iare streetfighter bygge juh!!![]()
E så jävla sugen på att köra hoj![]()
![]()
Kolfiberframskärm monterad och ny lägre mörkare vindruta beställd... tog 10 minuter att montera...vad fan ska jag göra med den nu då??? Vill ju vara med den![]()
Har du kvar orginalsystemet på den? Annras är ju det ngt att byta ut. Trajjorna är ju kända för sitt ljud![]()
Nylackade ramkåpor, sidokåpor, kylarspoiler, nypolerade ljuddämpare och nya backspeglar. Fattas bara miniblinkers och rensning av baken, sen kan det bli vår så man kan börja gasa igen
Jo jag vet... har bytt systemet till ett öppnare..fast Triumph orginal! ...får komma på något annat!
Jäklar...här slår man på stort! -helrenovering! Låter schysst...kul.
Kom på en sak till, -har kopplat in båda strålkastarna med någon mojäng från England... förut var det bara hel på ena och halv på andra. Ser rätt ok ut, svårt att få helbra bild då ena är Xenon... samt pulverlackat fotstödsstagen!
Kollade också med en kille vad det skulle kosta att göra hugger, lite sidokåpor (under sadeln) och diverse småpaneler i kolfiber... 28.000;-, blir nog inget sånt i alla fall...
28.000 hoppas vi snackar pesetas. Nä det är det inte värt. Byt ut alla skruvar till blåeloxiderade, det skulle passa din hoj.![]()
Det är farligt att åka för lugnt tempo, då kan man bli påkörd bakifrån![]()
![]()
-på bulten ex, när det är rekordförsök mm
Kollade på bilden av din båge... jäkligt snygg! Men vet du vad jag tror skulle passa, -om du kortade röret till dämparen så den kom närmare svingen, -vad tror du om det?
Kul...
Kollade också med en kille vad det skulle kosta att göra hugger, lite sidokåpor (under sadeln) och diverse småpaneler i kolfiber... 28.000;-, blir nog inget sånt i alla fall...
Måste du ha kolfiber dåLackad plast är ju helt ok det oxå
![]()
Äh...bara en kul grej, det blir nog inget... för dyrt, tycker min kära sambo om inte annat!![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|