sandstream
Guest
För att göra "tävlingen" lite svårare startar den före de viktiga vårtesterna.
Skriv gärna vem ni röstade på och varför.
Skriv gärna vem ni röstade på och varför.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror på Richard Stallman! Han är en av världens skickligaste på mjukvara.![]()
Det tar en stund att skriva in 18 förare (skippade Team KR) och snillena som gjort forumet har valt att låta första inlägget postas direktVar tusan är pollen???
Det tar en stund att skriva in 18 förare (skippade Team KR) och snillena som gjort forumet har valt att låta första inlägget postas direkt
Jag tror Stoner vinner även 2008 men hoppas att det blir riktigt tajt mellan honom Rossi och någon till.
För spänningens skulle hoppas jag också att Honda kommer bättre förberedda den här gången. Jag vill se Stoner, Butter, Hayden, Rossi slåss om pallplatserna varenda helg och Hopper, CV mfl får gärna sticka upp.Eftersom Stoner sannolikt blir storfavorit och Rossi är i utförslöpan, så röstar jag på Pedrosa. Honda kommer att göra hemläxan betydligt bättre till nästa år och Pedrosa är, enligt min mening, en lika stor talang som Stoner.
VM I TC 2008 tas hem av Ducatis SW avdelning med Stoner som förare.Eftersom Stoner sannolikt blir storfavorit och Rossi är i utförslöpan, så röstar jag på Pedrosa. Honda kommer att göra hemläxan betydligt bättre till nästa år och Pedrosa är, enligt min mening, en lika stor talang som Stoner.
Hoppas dock att Rossi kan ta en sista titel innan han klägger ner.
Förstod nästan det när pollen kom upp.![]()
Men mest hoppas vi förstås att Lorenzo kommer segrande ur de heta fajterna. Så underbart odräglig han skulle bliFör spänningens skulle hoppas jag också att Honda kommer bättre förberedda den här gången. Jag vill se Stoner, Butter, Hayden, Rossi slåss om pallplatserna varenda helg och Hopper, CV mfl får gärna sticka upp.

Jag tror faktiskt Rossi fortfarande har vad som krävs. Han gör en Foggy och kniper titeln igen efter två svåra år.

|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife