sandstream
Guest
För att göra "tävlingen" lite svårare startar den före de viktiga vårtesterna.
Skriv gärna vem ni röstade på och varför.
Skriv gärna vem ni röstade på och varför.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror på Richard Stallman! Han är en av världens skickligaste på mjukvara.![]()
Det tar en stund att skriva in 18 förare (skippade Team KR) och snillena som gjort forumet har valt att låta första inlägget postas direktVar tusan är pollen???
Det tar en stund att skriva in 18 förare (skippade Team KR) och snillena som gjort forumet har valt att låta första inlägget postas direkt
Jag tror Stoner vinner även 2008 men hoppas att det blir riktigt tajt mellan honom Rossi och någon till.
För spänningens skulle hoppas jag också att Honda kommer bättre förberedda den här gången. Jag vill se Stoner, Butter, Hayden, Rossi slåss om pallplatserna varenda helg och Hopper, CV mfl får gärna sticka upp.Eftersom Stoner sannolikt blir storfavorit och Rossi är i utförslöpan, så röstar jag på Pedrosa. Honda kommer att göra hemläxan betydligt bättre till nästa år och Pedrosa är, enligt min mening, en lika stor talang som Stoner.
VM I TC 2008 tas hem av Ducatis SW avdelning med Stoner som förare.Eftersom Stoner sannolikt blir storfavorit och Rossi är i utförslöpan, så röstar jag på Pedrosa. Honda kommer att göra hemläxan betydligt bättre till nästa år och Pedrosa är, enligt min mening, en lika stor talang som Stoner.
Hoppas dock att Rossi kan ta en sista titel innan han klägger ner.
Förstod nästan det när pollen kom upp.![]()
Men mest hoppas vi förstås att Lorenzo kommer segrande ur de heta fajterna. Så underbart odräglig han skulle bliFör spänningens skulle hoppas jag också att Honda kommer bättre förberedda den här gången. Jag vill se Stoner, Butter, Hayden, Rossi slåss om pallplatserna varenda helg och Hopper, CV mfl får gärna sticka upp.

Jag tror faktiskt Rossi fortfarande har vad som krävs. Han gör en Foggy och kniper titeln igen efter två svåra år.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |