Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det kanske inte är så gott om plats men det är nog bara att gilla läget och fundera på vilken av dina sponsorer som inte får vara med nästa år![]()
5. Skylt på Hjälmen såklart!! En festlig tuppkam i någon glad färg av rotationsgjuten plast.
Sätt skyltar lite överallt på hojen så får ni plats med fler sponsorer.![]()
Så här ungefär. Kommer lägga ut bilder på den tänkta designen på min sajt nästa veckaVart på sidan sätter du dina nummer?
Inget jävla babyblått skit bara.Så här ungefär. Kommer lägga ut bilder på den tänkta designen på min sajt nästa vecka![]()
Inget jävla babyblått skit bara.![]()
![]()
Så här ungefär. Kommer lägga ut bilder på den tänkta designen på min sajt nästa vecka![]()
Det ser ju helt klart bra ut med siffra på sidan så länge man inte måste ha den stora röda blaffan under. Och det måste man ju ...
Kika på dessa bilder ivf... Nu vet de "invigda" vem dessa herrar är
Men för de som kommer och tittar för första gången är det kalasbra... Kanske kunde siffrorna på hjälmen varit lite tydligare om man fått önska...
Så här ungefär. Kommer lägga ut bilder på den tänkta designen på min sajt nästa vecka![]()
#63 i NEC är paxat![]()
Du kan vara lugn, nästa år blir det helt andra färgerInget jävla babyblått skit bara.![]()
![]()
Du kommer att slita ditt hår!Vad som helst bara det inte är rött, svart eller vitt...![]()
Du kommer att få se hur elegant jag löser det problemetDet ser ju helt klart bra ut med siffra på sidan så länge man inte måste ha den stora röda blaffan under. Och det måste man ju ...
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten