Hej everyone!!!

wax49

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2007
Hoj
2005 YZF-R6 1999 WR400F
Just joined yesterday. I do speak swedish but writing can be tuff. I hope that you all get what I'm trying to write. Jag kan prova svenska också men vi få se hur det gå! Ha Det! /Marc

Tjo hoo....

Välkommen :fyllisar

/Robban

Och vad är det för nationalitet på en sån som du då?
Välkommen btw!

Hirsligen wilkommen aus sh. -vi är nästan grannar, låt oss byta favoritvägar så fort snön smält..

Verkar inte riktigt som att mannen har några "väghojar"...

Last edited:
Thanks for the warm welcome. I'm a American from San Jose, California (hours drive south from San Francisco). Been here (Mockfjärd, Dalarna) for about 6 years now. I had a 96 cbr f3 then sold it and moved here. Just got my self a 05 r6. Iching bad to ride but this freakin winter sh*t is something that I'm not used too. My motorcycle license from Cali is no good here so I have to Övningsköring WTF!...How F'ed up is that. Så är det! Next year I need someone to ride with or Övningskör but I have to get my handledare done before the Jan.1 then the new rules kick in. Är det nån som kan hjälpa mig snälla? Thanks again all.
BTW, I work on newer american cars and trucks (bikes on my spair time of course) . If you all need help, I'm your man. Send me a PM. Later!

"so I have to Övningsköring WTF!"

"I need someone to ride with or Övningskör but I have to get my handledare done before the Jan. "

:tummenupp

Tillåt mig att skratta lite, det ser sjukt kul ut när du skriver vissa ord på Svenska :rolleyes: :tungan

Velkåmme

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back