Kärlekstrubbelstråden

Skulle behöva en granne att glida över till och ligga lite egentligen, men det är ju för mkt att hoppas på ens om man skulle flytta antar jag!


Det hade väl varit soft..! Helt kanon, faktiskt..!
Om det nu funnits något intressant objekt i omgivningen.. :(
 
Rent statistiskt så är det alltid fel anledning att kära ner sig till att börja med..

Ligga max 10 ggr, sen är det fan dags för skiftbyte! Man ska inte ens riskera att kunna börja bry om annat än att vin är gott, sex är skönt och att det är nice att vakna med nån. Vilket så länge "nån" bara är "nån" och inte ett namn är ett jävligt enkelt och genomtänkt koncept!

Jag ska byta jobb så man reser massa igen, då har man bara cheyer en kort stund sen drar man.. Det är perfekt!

Näää, ska va låånga evighetsförhållanden :)
 
Last edited:
Läskigt men bäst :)



Eller komma varann riktigt nära & finnas där för varann, samt hinna med att göra allt skoj man vill!! :tungan



Men....pussar på :pannkyss


Jag har varit näa på att ge upp många ggr förr, men nu får det fan räcka... Jag orkar inte bli knäckt fler ggr.. :(
 
Det här tar snart kol på mig!
Kan jag inte bara sluuuuuuuuuuuta?!!!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top