Wheeliegirl
Sporthojskonverterat
Skulle bara kolla allmäna uppfattningen om tjejer som kör!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bamse skrev:Kanske är bara jag som anser, men jag bryr mig inte nämnvärt vilket kön föraren har. Antingen trivs man att köra med en person eller inte. Tycker inte det är könrelaterat.
Fast om jag måste välja något av ovanstående alternativ, då vore det väl givetvis trevligt med fler knuttor.
Wheeliegirl skrev:Det var mest på skoj faktiskt! Klart det inte är köns-relaterat!!![]()
anja skrev:bäh, vilken löjlig poll.
att nån är tjej syns ju bara om man stannar, och om man stannar i annat syfte än att tanka är man posör.
Wheeliegirl skrev:Skulle bara kolla allmäna uppfattningen om tjejer som kör!![]()
![]()
Pappsen skrev:...därmed SÖKER jag en brud som har vett att åka eller än bättre köra båge. Finns det sånna här så bara hör av er till pappsen![]()
![]()
![]()
Chrille skrev:
Vad gäller flipper så har nog gulsvart rätt när man tänker efter...
Macho Woman skrev:Inte när det gäller mig. Nu är jag i och för sig kass, men jag var helskicklig under gymnasietiden när jag spelade mycket flipper. Ge mig lite tid att öva igen så tar jag frispel efter frispel och klår en och annan.
Wheeliegirl skrev:Skulle bara kolla allmäna uppfattningen om tjejer som kör!![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden