Volvospam 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
En av livets alla frågor… Ska man ta övertiden i pengar eller tid?
Båda två är ju ganska bra att ha… Jag har redan ca260h i att ta ut men de kan försvinna fort om man är lite ledig… Hur ska jag göra :va

Båda två är ju ganska bra att ha… Jag har redan ca260h i att ta ut men de kan försvinna fort om man är lite ledig… Hur ska jag göra :va

Pengar! Så köper vi en resa och skiter i den äckligt puttinuttiga julen här hemma...
(funderar på att vara ledig 4 veckor till jul/nyår) :)

50/50?

VAFAN, jag upptäckte precis att Evelina åkte ur idol i fredags. jag inte brukar kolla speciellt regelbundet och nu va jag inne ock kikade på bidragen på hemsidan...

Fyfan, den enda kvar i tävlingen som är i närheten av en värdig vinnare. Hon har en otrolig röstkapacitet och en utrstålning utan dess like! Jag måste instämma med Daniel Breinholz och påpeka att sverige idag faktiskt inte har speciellt många riktigt skickliga sångerskor.
Om man ser det rent till sången, så är väl, Carola, Sarah down finder, Jill johnsson och Sonja Aldén de enda som faktisk har kapacitet att sjunga ut ordentligt, och ändå ha en stark röst.

Evelina kommer gå lika långt som vilken annan som hälst av dem, och jag HOPPAS att jag får se henne mer :) Hon utstrålar glädje och energi...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026