Dominator-Rocks
Guest
40 km/h bakhjulssläpp rätt ner i backen med svanskotan före
Jag har så jävla ont så svetten lackar i pannan och jag får tidvis hålla tebax tårarna! *suck*
Kom körande på min Yamaha i morse påväg till jobbet är påväg ner genom en tunnel håller stumt
när jag har passerat tunneln och är påväg upp gör jag mig beredd för å ta en hard left jag kopplar och petar ner 2 växlar dumpar kopplingen och PANG (isfläck
) där ligger jag på backen med Yamman bredvid puttrandes.. Smärtan kommer direkt! Jag ligger nån minut och undrar om jag skall lyckas ta mig upp fibblar fram mobilen.. men klarar efter 3-5 min att ställa mig upp samt sätta mig på moppen ochåka vidare till jobbet!
Klarade 3 tim men fick nu ringa sambon som fick hämta hem mig!
HELVETE ont det gör!!!
Vad gör man Sjukupplyssningen sa att det gör ont Jävligt ont, men att jag inte behövde åka till doktorn om inte smärtan spred sig upp i ryggen!
Skador på yammahan blinkers av och fotpinne ordentligt böjd kanske ett vint däck vad jag vet!
Någon som har råkat ut för liknande skada? Skall gå och smörja med Voltaren nu!
Hur länge har man ont kan man göra nått för å påskynda läkprocessen mm
(Yammahan är en moped)

Jag har så jävla ont så svetten lackar i pannan och jag får tidvis hålla tebax tårarna! *suck*
Kom körande på min Yamaha i morse påväg till jobbet är påväg ner genom en tunnel håller stumt

Klarade 3 tim men fick nu ringa sambon som fick hämta hem mig!

Vad gör man Sjukupplyssningen sa att det gör ont Jävligt ont, men att jag inte behövde åka till doktorn om inte smärtan spred sig upp i ryggen!
Skador på yammahan blinkers av och fotpinne ordentligt böjd kanske ett vint däck vad jag vet!
Någon som har råkat ut för liknande skada? Skall gå och smörja med Voltaren nu!
Hur länge har man ont kan man göra nått för å påskynda läkprocessen mm

(Yammahan är en moped)