Krog Runda!

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
Ja nu när det är färdigåkt och ingen som hellst anledning att vara nykter:yoparty
Ska vi inte ta och dra ihop en krogrunda! några som är sugen? Jag och några till gillar juh glaset satt vi är med :tuttar

låter som en bra ide. vi kanske skulle köra lite gocart eller paintboll på dagen och sedan på kvällen kan vi ljuga och ta några bira :yoparty

jaså du. så du tenker drick sprit din jävel

wza det var dagens sämsta! både du och jag vet att vi kommer sitta som vanligt i helgen knall och drägla på damer :D

Bifogat

• arsmote_2007_2.jpg
    arsmote_2007_2.jpg
    51.4 KB · Visningar: 81
Last edited:
ja tack sj. har inte så många minnen efter klubben. de sista jag minns är att jag och söderlund rev en hel kö på stadshuset. efter det är de rätt mörkt

hhaha men snygg måste vi vare! eller?

Ni är ju alltid supersnygga boys :tummenupp

Iaf så får ni klara er själv nästa klubbkväll..då är jag i fjollträsk o kollar läget inför nästa säsong :tummenupp

Men vi måste ju ha en förfest innan Bushmen partyt iaf:yoparty så vi får väl klura på de lite...btw..de är ju ett par hojfester i helgen oxå :D

Last edited:
aa låter sweet. hörde rykten om en fett fest på södraberget den 16e. alla mcåkare i norrland är bjuden. tyvärr är ju jag i träsket då. men bushmenträffen skulle man kunna hinna med. pz

måste juh påstå att det är förjävliga dåligt med törstiga människor här.. :D

hahahha håller med dåligt med drag här. sj sticker jag till stockholm och kolla upp om 08na kan dricka från dunken:D håller du ställningarna här hemma i helgen åt mig söderlund??:tummenupp

*/ ?>
Back