Kärleksfixartråden

3227770 att alla har så svårt för den hehe
jag gillar ligga iaf! :pussa
Jodå, jag sa inte att jag inte gillar att ligga, du måste missförstått mig :tuttar

men att skriva det så uppenbart... det blir för lätt även om det bara är ett ligg ;)

3227718 Hon ska till WCX iaf.

Jag tror jag klarar att krama dig själv :)
Om du nu inte jättegära vill krama Carro samtidigt.

(men Mark kommer antagligen vara med, jag tycks inte kunna smita från honom:gnissla )
Alltså det är ok, med mig om jag slipper kramas med henne.. jag tror jag håller mig till pojkarna :)

Last edited:
Last edited:
Last edited:
3228143 Niklas menar du? Ta honom du, för mig är han ett avslutat kapitel för läääängesen ;)

Vem är tanten? du eller jag? :va
ah, vem försöker jag lura... jag är inte så kräsen :rolleyes:

3228143 Niklas menar du? Ta honom du, för mig är han ett avslutat kapitel för läääängesen ;)

Vem är tanten? du eller jag? :va
haha, ja jag ser nu att du inte ser så gammal ut... jag är inte van att folk är yngre än mig, speciellt inte brudarna. ber om ursäkt om så är fallet ;)

Last edited:
ah, vem försöker jag lura... jag är inte så kräsen :rolleyes:

haha, ja jag ser nu att du inte ser så gammal ut... jag är inte van att folk är yngre än mig, speciellt inte brudarna. ber om ursäkt om så är fallet ;)

:hihi

Med tanke på att du är fyra år äldre än mig så blir du den rynkiga och jag får pojkarna, No problems för min del :tuttar ;)

Nu bor ju ni lite för långt bort för mig, men vad vill ni ha för sorts date?
någon aktivitet?, ta en fika, träffas för en öl eller middag?

Det är ju alltid olika från tjej till tjej! Jag vill ha fart och fläkt - alltså en aktivitet! :) men det vill säkert inte alla! :rolleyes:

Det är ju alltid olika från tjej till tjej! Jag vill ha fart och fläkt - alltså en aktivitet! :) men det vill säkert inte alla! :rolleyes:

Jag tänkte ju att tjejerna skulle skriva vad dom ville så att, killarna vet vad dom ska planera, den heter ju trots allt kärleksfixartråden. =)

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor