MC-smitning....

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R1
MC-smitning....Krock med polisbil!

VLT 18 Augusti

Fortkörare krockade med polisbil
En vansinnesfärd på motorcykel slutade med att motorcyklisten körde rakt in i en polisbil.

Det var efter att polisen försökt stoppa en mc-åkare som troligen kört mot rött som han försökte köra ifrån polisen strax innan midnatt i fredagskväll.

Motorcyklisten körde så fort som 110 på 30-väg och körde mot rött flera gånger. Färden gick längs Kopparbergsvägen och flera andra gator, men slutade vid Skallbergsmotet där en annan polisbil ställt sig för att spärra av vägen. Mc-åkaren körde in i polisbilen, men lyckades ändå ta sig upp på fötter och försökte springa från platsen. Mannen är misstänkt för grov vårdslöshet i trafik.

Catharina Linder

Någon som vet hur det gick?!?!:va

Last edited:
Men vad är det för jävla retard? Men det värsta är väl alla som kommer snacka om hur cool han var som inte stanna första gången och försökte dra ifrån polisen... Usch, hoppas han fick ont!

Nu kommer detta bli ännu en tråd för moralkakor!
Hoppas det gick bra för killen!

Nu kommer detta bli ännu en tråd för moralkakor!
Hoppas det gick bra för killen!

Instämmer... hoppas man slipper läsa imorgon att han senare avled pga inre skado eller nåt.. för såvitt ja vet så är det inte dödsstraff på att blåsa ett rödljus......

E* Såg nu att det hände i fredags, så då hoppas jag att han inte är allt för öm! :tungan

Last edited:
Om han inte lyckades köra ifrån dom i första vändan känns det ju nästan ännu mer infantilt banalt att efter klotning sedan försöka ta till apostlahästarna... :D

Bra att INGEN ANNAN skadades iaf (och att han själv inte blev allvarligt skadad).

Last edited:
Jag har hört massar av versioner av den här historien men min kompis som var där och filmade slutet sa att motorcykeln hade stannat lagt i 1:ans växel och dragit fullt in i polisbilen(:confused: ). Sen sprang han för glatta livet men blev nertacklad längre bort

IDIOT ! :mad:
Låter nästan som en påtänd knarkare !
Hoppas han fick rejält ont och ett ordentligt straff !
Inte konstigt att hojfolket får dåligt ryckte.

Jag har hört massar av versioner av den här historien men min kompis som var där och filmade slutet sa att motorcykeln hade stannat lagt i 1:ans växel och dragit fullt in i polisbilen(:confused: ). Sen sprang han för glatta livet men blev nertacklad längre bort

Haha... kan det vara sant? då e han ju RIKTIGT retarderad :D jag vill se filmen!!!

fick han med krocken på film???

Han drog mot rött och förbi polisen när de klev ut i gatan och stoppade oss utanför skrapan. Vi andra stannade snällt och snackade lite. Jag känner inte killen i fråga, men han hade säkert en bra anledning att göra som han gjorde. Jag kan bara inte komma på vilken anledning det skulle kunna vara. :va

Han drog mot rött och förbi polisen när de klev ut i gatan och stoppade oss utanför skrapan. Vi andra stannade snällt och snackade lite. Jag känner inte killen i fråga, men han hade säkert en bra anledning att göra som han gjorde. Jag kan bara inte komma på vilken anledning det skulle kunna vara. :va

:va Bra fråga?!?

Öööh.. :näsblod

110 på 30-väg känns inte helt OK, om nu det stämmer.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back