Nattliv - Mensvärk

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Jag har faktiskt gjort samma sak, dock inte i TV. Men i klassrummet. Hej o hå, man fick skämmas som fan efter det. 12 år var man då..

Jag har faktiskt gjort samma sak, dock inte i TV. Men i klassrummet. Hej o hå, man fick skämmas som fan efter det. 12 år var man då..

är inte det lite tidigt för att dricka sjömän och spy offentligt?

btw, vad fan är sjömän?? (mer än det öppenbara...)

M

Stackars, stackars tjej. Det sjuka är ju hur hon är tvungen att fortsätta, och producenthanden som slänger fram en bunt pappershanddukar och antagligen ställer dit en fet bunke också. Tänk hur i helvete det måste ha luktat i den där studion den natten, när den rediga pizzan får ligga och gosa där bland elektroniksladdar i det mycket varma studioljuset.

/perris

Man kan ju spy åt alla värdelösa tvprogram som finns, men att programledarna också gör det nuförtiden visar ju att det är dags att slänga ut dumburken. :arsele

Skönt klipp! :D

Det är roligt ett par sekunder innan, när spyångesten lyser i ögonen.

Precis.
Sen var hon bara tjatig och upprepade sig. Alla hörde väl när hon sa det första gången?

Fast innan hon spydde pillade hon sig i röven så hon har nog hemorojder och skyller på mensvärk.

Citat:
Inskickat av TurboJugend
Hon kanske har druckit sjömän. Hon ser ut som en sån.

En stor hink med sjömän som alla i personalen glatt hjälpt till att skrapa ihop.

:va
Druckit en hink med sjömän?

Skojar bara!

Citat:
Inskickat av TurboJugend
Hon kanske har druckit sjömän. Hon ser ut som en sån.

En stor hink med sjömän som alla i personalen glatt hjälpt till att skrapa ihop.

:va
Druckit en hink med sjömän?

Skojar bara!

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3191609&postcount=27

Last edited:
Lite Ot men är det nån mer en jag som tycker ordet MENS är ett jävligt äckligt ord :va

:zpyäckligt :D

Lite Ot men är det nån mer en jag som tycker ordet MENS är ett jävligt äckligt ord :va

:zpyäckligt :D

Tycker hela hon e jävligt osmaklig..fyy faan.. ordet mens e väl för faan ingenting mot hur jävla äcklig hennes spya e??? bra svampar i motala eller?:confused:

3190885 Jag tyckte det var lite fnissigt att hon känner sig tvungen att upprepa 4-5 ggr att hon har mensvärk med världens mest pedagogiska stämma.
Hon kan ju inte direkt säga i tv, inför dom 12 senaste killarna som hade henne på förra festen, att hon är på smällen.

Då låter mensvärk bättre, iallfall till DNA testerna är klara.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu