Bandidos

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
har bandidos invaderat stan? verkar som klubbens alla medlemmar är här, på macken kryllade de av dom, utanför skogskyrkogården har dom krockat samtidigt som polisen stannat ett gäng av dom och stängt helt av genvägen vid skogskyrkogården så nu sitter bilisterna i en fin kö på nynäsvägen.

Last edited:
ah, många verkar de vara...

rörigt var det

"Klockan 15.57 kom det första larmet, sex personbilar och en mc var inblandade i en olycka på Nynäshamnsvägen i höjd med Skogskyrkogården.

– Det rapporteras vara ganska rörigt på platsen, säger Joakim Caryll på Stockholmspolisens länskommunikationscentral. Det verkar inte vara några svårare personskador, men i samband med olyckan blev det en del trafikstörningar.

Anhängare till mc-klubben Bandidos körde under eftermiddagen en kortege i södra Stockholm och fanns på olycksplatsen. Det är dock oklart om de var inblandade i olyckan och i sådana fall hur.

– Enligt det första larmet som kom in hade en bil dessutom smitit från platsen. Vi är där och jobbar nu, säger Caryll vid 16.30-tiden. "

förklarar varför det var så rörigt

En kortege med motorcyklister från den kriminella organisationen Bandidos stoppades av polis i södra Stockholm vid 16-tiden i dag. Strax före kontrollen blev en av Bandidosförarna inblandad i en olycka.

Polisen, som kände till kortegen, stod på Bogårdsvägen där de stoppade mc-åkarna för en kontroll. Om kontrollen har gett något är ännu inte känt.

700 meter före den plats där polisen stod, i höjd med Skogskyrkogården, inträffade en olycka med en Bandidosmedlem och sex personbilarn inblandade.

Yterligare en olycka inträffade på Nynäsvägen 200 meter norr om Statoil.

Sammanlagt har fem personer, inklusive Bandidosmedlemmen, skadats och förts till sjukhus.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=692829&rss=1400

Sex personbilar inblandade????

Om en bil kör som en idiot kan han ta ut sex motorcyklister, men omvändt?

Sex personbilar inblandade????

Om en bil kör som en idiot kan han ta ut sex motorcyklister, men omvändt?

här i stan är det 2 meter mellan bilarna i 70-90km/h, en bromsar och de andra hinner inte med så de hade kört in i varandra, verkar vara 2 olika olyckor, den jag såg var det flera som kört in i varandra

Last edited:
3174779 här i stan är det 2 meter mellan bilarna i 70-90km/h, en bromsar och de andra hinner inte med så de hade kört in i varandra, verkar vara 2 olika olyckor, den jag såg var det flera som kört in i varandra
Fy satan vad $$$ staten kan dra in där nere alltså om Harry Haffa fick för sig att kontrollera avståndet på E4:an en dag :D

http://www.city.se/Nyheter/1.841506/bandidos-battre-pa-bage-an-pa-bil

På lördagseftermiddagen gav sig ett större antal medlemmar från mc-gänget Bandidos ut på bilutflykt.
Men bilkortegen genom södra Stockholm slutade illa.
Men det var inget rivaliserande mc-gäng som slog till.
I stället visade Bandidos att de är bättre på att köra motorcykel än bil.
– Först så krockade tre bilar med Bandidosfolk i med en vanlig bilist, säger Ove Svantesson, stationsbefäl vid Söderortspolisen.
– Och en liten stund senare körde ytterligare en Bandidosbil in i en bil en liten bit därifrån.

Drograttfylleri
Föraren och mc-medlemmen i den senare olyckan greps efter olyckan misstänkt för drograttfylleri.
Totalt skadades fem personer lindrigt vid olyckorna som orsakade stora trafikproblem på Nynäsvägen.

:hihi :rofl

Åkte dem vibrator eller bil? :va Iom Bandidos tolkade iaf jag det som vibrator, men sen när man läser CITY-delen står det bil:va

3175806 Varför ringer ett "antal oroliga peroner" till polisen för att berätta att ett gäng Bandidos sitter och käkar på Mc Donalds :confused: :confused:
För att dom har läst Aftonhoran så dom tror att det är olagligt att vissa finns till, sen så är dom för dumma för att förstå aftonhorsan egentliga mening med MC-Döden serien. Människor läser rubrikerna, sen ser dom Bandidos 1+1=helt galet i deras huvud men totalt hjärntvättade är dom iaf!

Ska börja ringa polisen för att jag tycker folk är fula!

Ba ba ba..barbados mc

Drograttfylleri
Föraren och mc-medlemmen i den senare olyckan greps efter olyckan misstänkt för drograttfylleri.

:hihi :rofl

Jaha, pundare är dom också. Tror dom att dom vinner respekt på det viset? Jösses, det går utför med MC-gängen.. Jag trodde att dom bara handlade med knark, men att dom testar på sig själva, det trodde jag inte.

Fy satan vad $$$ staten kan dra in där nere alltså om Harry Haffa fick för sig att kontrollera avståndet på E4:an en dag :D

Vilket de också gjort, och bötfällt, och skickat in rapport till Länsstyrelsen. :mad:
Så vitt jag vet är jag en av få som fått körkort återkallat på grund av för kort avstånd till framförvarande fordon. Det är så irriterande att det inte är sant, men det är nästan preskriberat nu.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu