Vem vill du träffa?

"hata svartingar istället!!!!!!! väx upp din jävla fjolla!!!"

Hahahaha, jag dör. Diskret kille!
 
Jag vill träffa; (utan rangordning) (typ)

Madhonda
valmers
Freppa
RoLLER
supergirl
anja
Anneli
BRASSARN


..säkert några fler.
 
Jag skulle vilja träffa:

Mrs. Laphroaig, Jente och 2fast4Hjo...

Har ju träffat en hel del redan...

En hel del trevliga ansikten och en del..... slipper jag gärna se igen.
 
Jag vill träffa LF och Maverick_081248931487256(lite osäker på siffrorna där men ni vet han som äter varannan mil på sina gruppkörningar), de bor lite långt bort men jag ska nog fan hälsa på dem nån gång.
 
Jag har träffat de flesta. Jag är omnipresent. Slå upp om ni måste.

Sen är det en del som har sett mig på avstånd men inte sagt nåt. Jag vet att jag är ful och så, men man kan ju låtsas att man inte ser't?
 
Nehe? Bara för man inte har skrivit så mycket på forumet vill ingen träffa mig? Då känner man ju sig uppskattad...:gråta Ingen som kan säga att dom vill träffa mig bara för att jag ska må lite bättre? Ni får ljuga...
 
Jag vill träffa den här tystlåtna snubben elmlund , är det någon fler?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top