Hottisar på sporthoj

3103806 jodå, jag sa att vi hade EN säng, men att det kanske gick att ordna:tungan
en säng + två killar är inte = 3:a :fakta

men i mina vilda fantasier är det konstigt att ja inte följde med och changsade :va
Jag kanske borde vara allvarligt oroad för min hälsa om snuskasosiatonerna börjar gå så trögt... :skämd:

Va fan finns de ingen hottis som kan besöka mig i fjollträsk den här v jag bor under 72m3 tv skärmen i kungsträgården i den bögrosa trailern *värt ett försök*:rolleyes: :tungan

va fan mer ledtrådar blomman:mad:
å va hände med ragget som tidsfristen gått ut på:D

Va fan finns de ingen hottis som kan besöka mig i fjollträsk den här v jag bor under 72m3 tv skärmen i kungsträgården i den bögrosa trailern *värt ett försök*:rolleyes: :tungan

Vad e, de för trailer? i Kungsan??

just nu e den telia stripad me ett utbyggnads tält me massa simulatorer så bara komma å spela:tummenupp

men inte du blomman för du suger på de :tungan

Miss_Orchidee, ni blir jag lite fundersam :va

Tyckte jag var klar "Finalist" i denna tråden men det var väl bara "Eftersnack" antar jag :pannkyss

Har av rent sammanträffande hittat två snyggingar bara ikväll :tummenupp

*Jonte* är först ut mina damer och herrar

Den har vi då **jonte** :yoparty

villken nice tre, och så lätt att komma ihåg namnen :tuttar :rolleyes:

ah, nu kom ju bilderna tvärt om......

Trevligt att man lyckas kvala in på denna lista trots uberhård konkurens från en av Sveriges (troligen) största strandraggare !!! :tungan

3108899 Trevligt att man lyckas kvala in på denna lista trots uberhård konkurens från en av Sveriges (troligen) största strandraggare !!! :tungan
Vem är strandraggaren? :va

3105896 Va fan finns de ingen hottis som kan besöka mig i fjollträsk den här v jag bor under 72m3 tv skärmen i kungsträgården i den bögrosa trailern *värt ett försök*:rolleyes: :tungan

Jo det går frammåt på den fronten skulle jag säga, skulle träffat honom ikväll men då jag va ute och drack grogg med Pinky och Modesty till 5 imorse, så orkade jag inte ikväll

men sist hade nån lämnat ett gulligt meddelande på msn när jag kom hem från honom :)

Last edited:
Last edited:
Näe brudar skärpning, nu har det varit lite mycket snack och lite verkstad. Upp med mera hottisbilder tack ;) :drool

Näe brudar skärpning, nu har det varit lite mycket snack och lite verkstad. Upp med mera hottisbilder tack ;) :drool

Jag är lite blyg av mig så du får nöja dig såhär, varsågod :hihi.

Bifogat

• gaaay.jpg
    gaaay.jpg
    132.5 KB · Visningar: 81
Bra det, jag behöver nån som kan rädda min. Vart fan är grabbarnas hottistråd :tuttar.

Jadu det vettefaen alltså, det är ju nästan diskriminering :rolleyes:
Nä nu blir det massa snack igen, har ju massa bidrag till den här tråden :yoparty måste bara fråga grabbarna om lov först..

Här springer man iväg på en liten date å sidan e sönderspammad när man kommer tebax Trevligt!!!
Jag kan upprätta en tillfällig atalje här om nån vill komma å ta bilder te tråden :tummenupp

bra där pinky mer utvik sånt gillar vi:tungan

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...