Känns inte som första gången eurosport dabbar sig med sin tv-tablå. Den suger ganska ofta tycker jag.
I alla fall vad det gäller träningarna, verkar oftare vara fel än rätt

Nu är det igång på Eurosport2

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Känns inte som första gången eurosport dabbar sig med sin tv-tablå. Den suger ganska ofta tycker jag.
Nu är det igång på Eurosport2![]()
Repris från igår nu ja! Men sänder man inget live från motogp kvalet idag?
Något görs rätt hos Repsol ! Nicky snabbast i torrt efter sista träningen i morse inför kvalet i eftermiddag..
British GP - World champion Nicky Hayden proved that he will be competitive come rain or shine in the British Grand Prix by topping the final free practice session in dry conditions.
The American set the best time on his Repsol Honda in 1:29.798, which was the fastest lap of the weekend so far...![]()
Det är nästan så man unnar honom lite framgång efter inledningen av denna säsongen![]()
Japp håller med! Jag ser gärna oxå att d lossnar för Capirex Marco o Elias för att ta några som man vet har farten men som haft d tungt i racen så här långt.. Man surra lite igårdagen sändning om att Nicky mer o mer kör en cykel lik Danis med chassie etc då lät d som att man tolkar d som att Dani får go bitarna från fabriken o att nu får Nicke tillgång till samma grejjer. Men d kan va jag som missuppfatta d hela oxå!
JA...funkar inte för mig heller![]()
Har inte funkat på hela dagen för mejHmmmmm, den funkar för Marcus tydligen. Jag kan inte öppna den länken heller![]()
Men det finns en del resultat här iaf![]()
http://www.moto-live.com/motogp/en/index.shtml
Vart såg du det? Jag ska titta live nästa lördag.. dvs på plats på Assen...Jag tittade iaf live. Det var iaf nått att göra en regnig midsommardag...
Nu då... bah. Race imorgon juh... många timmar kvar.
Vart såg du det? Jag ska titta live nästa lördag.. dvs på plats på Assen...![]()
![]()
Någon som vet hur det gick för Robban i dagens Red Bull Rookies Cup Race? Såg att han tappat sin fjärdeplats i sammandraget tyvärr.
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |