Första repan för i år !!!

nä men allvarligt. Tycker inte om sånna här trådar. Gör att jag får ABBBBSTIINNENNNNNSSS. Jag har ingen hoj och jag klättrar snart på väggarna. blir det ingen hoj innan mars är slug kommer jag att tvångsinlägga mig på PIVA :( bbbaaraaaa skkakaaarrr... måååste ha.. hoooojjjjj...... :D

Hallå? Hur kan DU ha abstinens som inte ens har nån hoj? Vi som har en ute i garaget som vi går förbi 7 ggr/dag ahr det ju 1000 gånger värre.

Skaffa en hoj först som står och väntar på att bli körd, SEN kan du få vara med och snacka om abstinens :gnissla

nä men allvarligt. Tycker inte om sånna här trådar. Gör att jag får ABBBBSTIINNENNNNNSSS. Jag har ingen hoj och jag klättrar snart på väggarna. blir det ingen hoj innan mars är slug kommer jag att tvångsinlägga mig på PIVA :( bbbaaraaaa skkakaaarrr... måååste ha.. hoooojjjjj...... :D

polarn var ute hela helgen å körde, själv hämtar jag min gixxer k2a ikväll så nu börjar säsongen :yoparty :slicka :2cool :hojraket

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back