MCK Vilse - Nationaldagsrundan 2007

HAHAHAHAAH!!!!! Vrider mig i magsmärtor!! Hahahaha!!
Så jäkla sköna bilder Rogge! :tummenupp
"MCK Vilse....Hmmm..varför heter vi så?" :D:D

Man tackar från "Canon-träsket" i Malmö :rolleyes:

-Härmar reklamklippen från TV: Because I´m worth it....

Hörde jag nån i publiken säga: "Klockrent" alt. "BullsEye" :yoparty

Bifogat

• 9.JPG
    9.JPG
    53.1 KB · Visningar: 102
Tack för en trevlig runda, ett par småstänk blev det & ingen som gick offroad.
maten kom snabbare i år än förra, dock var mitt misstag att ta grillspett, då det inta alls var speciellt gott. skulle kört på pizza.

vi ses på vägarna :yoparty

Det värsta som hände var på hemvägen, tillbaka till Helsingborg, då vi höll på att få hem några kilo Rådjursfilé. Turligt nog saktade vi ner så att den kunde korsa vägbanan mellan hojarna utan någon klotning! Den kom inte sakta direkt....

tur man såg den tidigt i diket,,, så jag hann sakta ner, annars hade den hoppat rakt i knät på mig :näsblod

...Snälla farbrorn!?
*ASG!* :D

Tack alla för en jättetrevlig dag! Tack alla ni som arrangerar denna årliga runda! Tack JKay för bra vägledning. Krävdes en lite re-breafing men efter, efterföljande kissepaus, gick de som på räls.. :va :tungan

JA, Gubben.... Vi döper honom till "FUCK YOU ALL-gubben"... tycker jag! Han sitter på näthinnan än o jag bara garvar!!! :blah

Ett rådjur ville springa ikapp o tränga sig utanför Billesholm men de blev ingen filé i frysen denna gången heller. Väl det :rolleyes:

SIST, men inte minst, vill jag ge en eloge till hela 125-gänget! :klappar
Ni skötte er utmärkt o körde mycket ordentligt! Hoppas ni får många många mil till på era hojar.

36 mil. Ont i röva... Over and out! :yoparty

tacktacktack för alla glada kommentarer och tack än en gång för en skit fin tur :) kommer följa med nästa gång ni kör också om inget kommer ivägen :)

Jasså...jaja, den träffade vi oxo på. :rolleyes: Han var inte ensam om den grusvägen. :D
Ja, jävla, skitverklighet!
På kartan är den ju utmärkt som "sevärd skånsk väg" vaddå sevärd?!?! Grus är väl inget o se? :mad:

Vill tacka alla deltagare för trevlig samvaro.
Det finns nog inget bättre sätt att hedra minnet av röris o stoooffe på än att alla kommer hem helskinnade. Skönt med förståelse för vårt beslut att ta det lite lugnare i grupperna.

Vi ses och hörs på nästa MCK vilse-runda. Håll ögonen öppna här på forumet.

Vill också uppmana alla som kan att vara med på kortegekörningarna till minne av röris, den 16:e, och för stoooffe den 19:e.

Ja, jävla, skitverklighet!
På kartan är den ju utmärkt som "sevärd skånsk väg" vaddå sevärd?!?! Grus är väl inget o se? :mad:

Vill tacka alla deltagare för trevlig samvaro.
Det finns nog inget bättre sätt att hedra minnet av röris o stoooffe på än att alla kommer hem helskinnade. Skönt med förståelse för vårt beslut att ta det lite lugnare i grupperna.

Vi ses och hörs på nästa MCK vilse-runda. Håll ögonen öppna här på forumet.

Vill också uppmana alla som kan att vara med på kortegekörningarna till minne av röris, den 16:e, och för stoooffe den 19:e.
Trevlig läsning, alla höll sig på hjulen :tummenupp

Tack för en trevlig runda:) riktigt härliga vägar och bra tempo :tummenupp och en perfekt avrosning för mig efter fyra år rehab:)

Får instämma med tidigare inlägg. En mycket trevlig runda i lagom lukta på blommorna tempo. Stor eloge till JKay som höll ihop gruppen väl och ledde oss rätt hela vägen. Dock tycker jag du kan ta bort visningen av grusvägen ur guideboken :7peta

Skönt att alla grupper klarade sig utan avåkningar

//Daniel & Katja

Får instämma med tidigare inlägg. En mycket trevlig runda i lagom lukta på blommorna tempo. Stor eloge till JKay som höll ihop gruppen väl och ledde oss rätt hela vägen. Dock tycker jag du kan ta bort visningen av grusvägen ur guideboken :7peta

Skönt att alla grupper klarade sig utan avåkningar

//Daniel & Katja

Du satt som ett klistermärke i röven på mig (LÅT mig VA!! :mad: ) Kvittade hur jag än gazzade så nog jävlar fanns DeDe i höger backspegel! :D
Men...brukar inte killen va längre än tjejen i normala fall? :va Eller det är du som ska stå på högklackat? :D:D

Ähh...det är du som är rädd för behöva tvätta hojen. :7peta Grus har väl inte skadat någon? :rolleyes:

Börjar kanske bli tjatigt men vi vill oxå tacka för en kanonrunda idag. Och du Jkay det finns bilder så det HAR HÄNT.

Puss & Snusk

Busis och miss B

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25