Var det du???

Va på bananpiren o glodde lite, fotade en fin silvrig r1:a med diodblinkers och undertail, den va avställd. Blev sedan omkörd av honom...han svängde vänster mot pikéten...stoppade dom dig?

Va ett jävla pådrag med poliser när man åkte hem...hoppas ni alla klarade er.

En o en halv MoviestarHonda och en Gixxer gled på Avenyn ikväll, var det fabbe med sällskap måntro?

Bakhjulskungen!!!

19.08 vid odinsplatsen. Du hade ktm och körde förbi grillen två gånger. Vi hade tre husaberg (Robertzzon, Kesokungen och jag) och blev imponerade över dina övermänskliga egenskaper på att uuiila. Gör dig till känna så du kan du lära oss?

Vi kom åkandes på Boråsvägen/Landvettersjön mot Landvetter, en blå R1, vit S3, grön Ninja, orange Z1000, Du körde en svart hoj och varnade oss för poliskontrollen i sista stund! Var det du?

Tack, vi har korten kvar :tummenupp

Vi kom åkandes på Boråsvägen/Landvettersjön mot Landvetter, en blå R1, vit S3, grön Ninja, orange Z1000, Du körde en svart hoj och varnade oss för poliskontrollen i sista stund! Var det du?

Den poliskontrollen körde vi nog förbi idag, men vi klarade oss också :)
Såg många hojar på den vägen men hoppas att ni som körde där idag klarade er!

Den poliskontrollen körde vi nog förbi idag, men vi klarade oss också :)
Såg många hojar på den vägen men hoppas att ni som körde där idag klarade er!

Jepp hoppas alla klara sig, det va ett gäng hojar som körde där. Den vägen är ganska svår att hålla 70 (för det är det va?)

svart sv1000s med vit tröja på mig...thats me

Det är ett himla åkande förbi mitt jobb på odinsgatan hela tiden, men inte fan är det nån som tittar in eller vinkar. :( :rolleyes:

(Nån med en orange ktm uuiilade snyggt förbi i förrgår, vem var det? :tummenupp )

Det är ett himla åkande förbi mitt jobb på odinsgatan hela tiden, men inte fan är det nån som tittar in eller vinkar. :( :rolleyes:

(Nån med en orange ktm uuiilade snyggt förbi i förrgår, vem var det? :tummenupp )

men var jobbar du då :tungan

Nån röd/vit? sporthoj i Lördags mellan Alingsås och Göteborg, jag körde den svarta audin. Vi hade rätt gött tempo hem!
Tack ska du ha :tummenupp

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...