Körning Mittsverige banan 2007

Förmodligen får jag hojen såld på fredag så då blir det en plats till salu på banåkningen den 4 juni. Inte så smart men, money talks.:D

Nej inte sälja, du kommer bara ångra dig.
Annars kan du köpa min suzuki till ett bra pris och vara med och köra med oss på måndag ändå.

Nej inte sälja, du kommer bara ångra dig.
Annars kan du köpa min suzuki till ett bra pris och vara med och köra med oss på måndag ändå.

Kommer nog till banan ändå! Vart för mycket bök med att ställa iordning den till original, så killen backade. Då blir det ju en kanon-dag på banan för mej.:D

Ni som nu har tänkt att köra hoj ner på söndag, när har ni tänkt att åka?

Vi är några stycken som tänker åka ner kring 11-12 ungefär , en mer exakt tid bestämmer vi senare.

Så om någon vill haka med oss så är det bara att hojta så kommer vi överens om var vi ska träffas.

Vi blir några hojar (OBS - även en Warrior, så glöm top speed tests:) ) som åker från Jävre (ICA) till Umeå med avfärd någon gång under söndagseftermiddagen. Vi stoppar redan i Umeå för nattvila, men kommer att undvika E4 i så hög grad som möjligt under nedfärden (Västerbottens inland...).

Om någon av Er är sugen på att göra oss sällskap under hela eller delar av resan, så kommer jag att föreslå en samlingstid under morgondagen. Passar det så passar det...:)

Det kanske vi gör,, vi har dock tänkt att köra hela vägen ner på söndag,men vi hittar nog själv från Umeå :)

Ni som nu har tänkt att köra hoj ner på söndag, när har ni tänkt att åka?

Vi är några stycken som tänker åka ner kring 11-12 ungefär , en mer exakt tid bestämmer vi senare.

Så om någon vill haka med oss så är det bara att hojta så kommer vi överens om var vi ska träffas.

Jag kör gärna ner med er!
Har ni någon bestämd samlingspunkt? För mig passar det runt den tiden...

Jag kör gärna ner med er!
Har ni någon bestämd samlingspunkt? För mig passar det runt den tiden...

Vi har pratat om att samlas på OK på degeränget så kan de som vill tanka och köpa vad de då vill.

Om det nu blir en omväg för nåfon som vill köra med oss att köra till degeränget så såg till så löser vi det ocskå.

Håll utkik i tråden vi återkommer om en mer exakt tid.

2976716 Vi har pratat om att samlas på OK på degeränget så kan de som vill tanka och köpa vad de då vill.

Om det nu blir en omväg för nåfon som vill köra med oss att köra till degeränget så såg till så löser vi det ocskå.

Håll utkik i tråden vi återkommer om en mer exakt tid.
ingen som vill ta lite packning på släp istället för på hojjen?

Aaaaj då, det gör inte vi...:näsblod :D

Vill bli av med lite packning?

Last edited:
...Vill bli av med lite packning?

Återkommer i tråden i morgon...

Tyvärr har både brorsan och kusinen tvingats kasta in handskarna, så har Ni några polare som vill ha fri plats kan Ni ta med dom "på köpet":)

Ha de!

ingen som vill ta lite packning på släp istället för på hojjen?

Vill bli av med lite packning?

Jag skulle kanske vilja skicka lite grejer om det går, typ en ryggsäck med kallingar och lite sånt,, så jag slipper ha den på ryggen ´hela vägen.
När åker ni?

2978235 Jag skulle kanske vilja skicka lite grejer om det går, typ en ryggsäck med kallingar och lite sånt,, så jag slipper ha den på ryggen ´hela vägen.
När åker ni?
Vi packar runt 13.00 tiden, men slå en pling när du vill dumpa ryggan.
Du har väll mit nummer, annars: 070 - 263 87 90

Vi packar runt 13.00 tiden, men slå en pling när du vill dumpa ryggan.
Du har väll mit nummer, annars: 070 - 263 87 90

Japp jag har ditt nummer, slår en signal imorgon.

För de som vill köra med oss ner imorgon så åker vi klockan 12 från ok på degeränget imorgon.

Jag skulle kanske vilja skicka lite grejer om det går, typ en ryggsäck med kallingar och lite sånt,, så jag slipper ha den på ryggen ´hela vägen.
När åker ni?
Asså vi är ett seriöst racing-team så vi ska fan inte bära nån annans jävla kalsonger :huvet :D ;) :tummenupp

Men ok, bara de ligger soppåse :tummenupp

Vem har sagt att du kommer vara framme för oss?
Du vet en 745a med ett kåpsläp drar din hornet varje dag :3freak

Såklart att den gör, bara horneten står på släpet så , annars vet jag inte hur det ska gå till.

JohanH skulle han köra bil eller hoj ner?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti