Hojen stulen

Vifa

Vifa
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R1-06
Fuck....:mad: Har haft hojen på gården där jag bor under hela Maj månad. Igår duggade det när jag kom hem efter jobbet och ställde ner den i garaget. I morse var hojen borta. Inget får man ha ifred. Garaget är av typen burgarage med plats för tre fordon. Dom hade tagit in sig via grannen där låset var borta i morse.
Om ni ser silversvart R1:a -02 med regnr. TJW611. Hojta gärna.

Last edited:
Fuck....:mad: Har haft hojen på gården där jag bor under hela Maj månad. Igår duggade det när jag kom hem efter jobbet och ställde ner den i garaget. I morse var hojen borta. Inget får man ha ifred. Garaget är av typen burgarage med plats för tre fordon. Dom hade tagit in sig via grannen där låset var borta i morse.
Om ni ser silversvart R1:a -02 med regnr. TJW611. Hojta gärna.

fy fan, trist! helt otroligt vilken energi de lägger ner. Hoppas den kommer till rätta och att försäkringsbolaget inte strular!

fattar inte att de kan få ut nått pengar på stulna hojjar, inte måga MC förare som ens vill ta i grejerna med tång.

ahh du fattar, läs under

Har någon erfarenhet av hur mycket man kan förvänta sig att få ut på försäkringen. Tittar försäkringsbolagen på inbytespriser? Man kan väl glömma att få ut extra för slipon osv. :va

fattar inte att de kan få ut nått pengar på stulna hojjar, inte måga MC förare som ens vill ta i grejerna med tång.

Fast det är nog just mc-förare som köper hojar/hojdelar.

Jag har inte upplevt att just mc-förare skulle vara mindre benägna att köpa stöldgods, snarare tvärtom.

fan va less. jävla as. min höll på att bli stulen i början av sommarn i ett garage.. tändlåset pajj och hojjen startade ej.. Ingen försökring... Jävla luffare! stryk ska dom ha!!

Dom kanske plockar ner den och säljer i delar.

jo de förstår jag att dem gör men folk borde ändå vara mer på sin vakt va de gäller reservdelar tycker ja..

Fast det är nog just mc-förare som köper hojar/hojdelar.

Jag har inte upplevt att just mc-förare skulle vara mindre benägna att köpa stöldgods, snarare tvärtom.

då är man hyffsat ensamm om att inte vilja köpa grejer som är heta från en stackars broder eller syster.

Last edited:
vet inte hur jag skall uttrycka mig men läs här under:tungan så slipper ni bekymmer med klåfingingriga typer:tummenupp

vet inte hur jag skall uttrycka mig men läs här under:tungan så slipper ni bekymmer med klåfingingriga typer:tummenupp

Det sjuka är att jag hade larm på hojen. Men i garaget kan dom arbeta ostört. Man ska faan köra in hojen i lägenheten för att vara helt säker.

Det sjuka är att jag hade larm på hojen. Men i garaget kan dom arbeta ostört. Man ska faan köra in hojen i lägenheten för att vara helt säker.

Jag har min hoj innanför grinden utanför ytterdörren på mitt radhus...men lik förbannat var den någon natten till tisdag som gick in och försökte sno hojen...bröt sönder tändningslåset...men blev antagligen störda av hunden....men det känns för jävligt...att de är så fräcka och går in på tomten...

Min plockade dem mitt på dan i ett semi-villaområde (villor på ena sidan, lgh på andra)...

Surt... Min var borta när jag skulle fixa upp den för försäljning. Märkte det 1 maj när jag varit borta i Hongkong i fyra månader. Säkert garage med bara taxi och Brf-innehavare och inga stölder på 10 år. Tydligen litauiska byggjobbare som varit där med skåpbil och gjort jobb åt grannföreningen.

Det var också en grå/sv 02:a. Ifs inlösenavdelning hör av sig alldeles snart enligt If. Få se vad man får.

jo de förstår jag att dem gör men folk borde ändå vara mer på sin vakt va de gäller reservdelar tycker ja..

Jo men det klart det är svårt att motstå om man nu får ett kanon pris (vilket man får om det är en pundare)

Fast håller med man ska va lite försiktig.

Surt... Min var borta när jag skulle fixa upp den för försäljning. Märkte det 1 maj när jag varit borta i Hongkong i fyra månader. Säkert garage med bara taxi och Brf-innehavare och inga stölder på 10 år. Tydligen litauiska byggjobbare som varit där med skåpbil och gjort jobb åt grannföreningen.

Det var också en grå/sv 02:a. Ifs inlösenavdelning hör av sig alldeles snart enligt If. Få se vad man får.

Intressant och få höra vad du får ut för din. Själv får jag vänta tills ibörjan på Juli eller nått. Shit jag som skulle köra på Mantorp den 16:e Juni. :gråta

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back