MestHemlig
När kommer våren?
ja de känns bra de :> ska ta en sväng till mascott idag och fixa lite nya sulor till den
Gott. Jag är äntligen frisk nu från min halsfluss och tänkte hämta mina kåpor imon och snickra ihop hojen så jag med kan åka lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja de känns bra de :> ska ta en sväng till mascott idag och fixa lite nya sulor till den
Det var ingen dålig hoj du fick tag i.
Skiljer det mycket imellan den och repsol hondan?
Tänkte dra ner hojen till eksjö i helgen så är det någon som vill köra en runda nästa vecka så är jag på.
denna går ju rätt bra men den känns väldigt slö mot repsolen så lite tråkigt att gå ner i effekt men får blir något värre nästa säsong.
på lördag eller söndag tycker ja att vi åker ett gäng så de blir av![]()
denna går ju rätt bra men den känns väldigt slö mot repsolen så lite tråkigt att gå ner i effekt men får blir något värre nästa säsong.
på lördag eller söndag tycker ja att vi åker ett gäng så de blir av![]()
Funderar på Roadracing SM på Sviestadsbanan i helgen. Nån som är sugen på att haka på eller? Vore ju kul om vi kunde bli ett gäng....
Kan hänga med på lördagen. Läste att det var finaler både på lördagen och söndagen nu så vi slipper att bara se kval om vi åker på lördagen ju. Men som sagt så är jag på![]()
ja var över i nässjö å körde lite innan men såg inga hojar ute![]()
fick på nya sulor idag på mascott så nu är de inga vibrationer över 150 så nu kan vi ut och gasa hårtsen tvättade ja mina gula fordon
![]()
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |