Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är då man vill träna, du får väl skaffa dig en hoj som du litar på att den inte ska gå sönder.![]()
Det är nog mer mig själv jag är orolig för och inte hojen.![]()
Menar du att vi bara borde anordna träningar inför tävlingar?
Isåfall kan vi nog lägga ner LMS Supermoto.... det är svårt nog att få träningstid i en sektion där alla kör RR...
/Sara
Jag tror att det kommer en massa folk just för att det är sm till helgen
Bara det inte regnar så kommer jag i alla fall
Hur har det gått med banan? Vilken bansträckning kommer vi att köra?
Är det gjort något nytt hopp på gruset?
Ser fram emot tisdag![]()
tjatja regnet har ja avbokat så det ska va lugnt...vi kommer åka på SM/nya sträckningen,,,,
Harry F, Marcus A, Emil S, Jonas N, Björn X, Jocke E, Fredrik E, Stefan L, Kunko Mr Knäskrap, Någon mer och så lite Quaddar som skvätte (mycket)grus.Hur många var ni som var där?
Jag har ju ingen bil så jag kunde tyvärr inte ta mig dit men jag räknar med att komma på nästa träning!
Banan är lite för snabb för min smak. Känns som man plågar skiten ur hojen med dessa långa rakor. Skulle gärna få ner farten på nåt sätt (kanske vi får testa nåt nästa träning). Jag gillar fart men inte rasTrodde att tanken med ombyggnaden var att få ner farten men den har ju ökat istället
![]()
Annars bra jobbat kungko![]()
det är bra gott folk, prata av er så vi får höra va ni tycker för eventuella framtida ändringar....
verkar va lite över lag att herrarna med mycke mos å många växlar tyckte bättre om banan än en del med mindre snurror, men som sagt en hög med drev och fler tjejer på träningen skulle nog göra susen...![]()
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |