Slappa
Rage closed inside!
Fräckt bygge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den vart grym svartnu är det bara ut och power wheela sönder stan
nu vill vi se lite film!
Olofius Fan va grym hoj..... Blir sugen på plastraket igen........
PTURE Wow!! Den blev riktigt läcker!!! Bra jobbat!!! Snyggt med gavlarna på ic'n, smälter in bra i resten av hojen!!
Slappa Fräckt bygge!
Noc Jävligt snyggt! Börjar känna mig lite stressad hehe... nu vill vi se lite film =)

Filmen måste du ladda upp på en server först, sen länkar du till den här. Har varit och rivit och slitit lite på min härk i kväll. Går allt som det ska så ska den funka till helgen! Men då ska den besiktas den 29:e så det blir att fin åka lite utan turbo...och den är SÅ pigg då...NOT!!






Fick tyvärr lite spikningar vid ca 10000-vpm hur märker du spikningar på 10000rpm?
Du behöver ha en lambdamätare såhär i början om du inte vill riskera att blåsa hål i några kolvar mm
Jag kör med 125.. Men jag kan ha klurat ut vad det kan vara.Hmm det låter som spikningar + att den tappar kraft/fart.
Jag svetsade på en lambdamutter i avgaset, så det är förberett.Men tyckte att jag låg på säkra sidan när jag kollade in några turbo rettor på yzf-r1 forumet, de körde med 122:s munstycke och skulle byta till 120 för de gick för fettJag kör med 125.. Men jag kan ha klurat ut vad det kan vara.
Vid 9k-10k vpm så får jag en tryckpeak på upp till 0,2b. Då börjar det alltså närma sig 1,0 b i laddtryck. Och jag tror det kan bero på att jag har förlängt
armen på wastegateventilen alltså den man krokar på pinnen till membranet på. Det bör alltså bli en lägre utväxling på armen och ventilen öppnar mindre.
Kan vara så, ska till garaget och kolla hur det ser ut ,och kolla när membranet bottnar. Men ska nog testköra med en lambda iaf. (kan låna en av garagepolaren) Vad ska man ligga på för värde isf.
D kanske är så att du måste porta upp wg:n lite. Den kanske in hinner evakuera alla avgaser...bara en tanke.
Hoppas du löser det. Sjukt brutal hoj!![]()
\Masonit

Yeees! Nu har jag stabilt laddtryck, och inga spikningar![]()
Har dock inte testat med lambdan än, men får se om det blir av i helgen.
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |