Alltime ugliest bike award!

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Upp med bilder på den fulaste motorcykeln ni sett!

Här är mitt bidrag :
BMW K1
k1.jpg

1.JPG

Ful! Ser ut ungefär som resultatet av en het natt mellan en CBR 1000F-plastgris och någon äcklig nittiotals japanglidare. Det hemskaste i historien är ju dessutom att det är en -07. Här kan man inte skylla på nåt, inte.

/perris

Varför ska vi ha en repris av innehållet i den gamla tråden?

Senaste bidraget till den tråden var 2006-11-28, 22:25.
Alltså startade jag en ny tråd ;)
Vad spelar det för roll hur gammal förra tråden var, när du ändå lägger upp bilder på BMW:n från 80-talet? :) Förresten så var BMW K1 första kandidaten i den tråden också. Är tämligen säker på att även K100(alla modeller) finns med som bild, iaf finns den omnämnd i text...

Du visste inte att det redan fanns en sån tråd, erkänn... :7peta Annars hade du fyllt på i den, eller hur? :)

1.JPG

Ful! Ser ut ungefär som resultatet av en het natt mellan en CBR 1000F-plastgris och någon äcklig nittiotals japanglidare. Det hemskaste i historien är ju dessutom att det är en -07. Här kan man inte skylla på nåt, inte.

/perris

Yamaha Chappy möter Kawasaki KLE 500 och vilken skoter som helst.

Last edited:
Här kommer mitt bidrag... PunKCt!!11

Bifogat

• 3448612745.jpg
    3448612745.jpg
    64.7 KB · Visningar: 62
Ryktet säger att den även har träpanel runt hastighetsmätaren...

Last edited:
Upp med bilder på den fulaste motorcykeln ni sett!

Här är mitt bidrag :
BMW K1
k1.jpg

Ja den på bilden är gräsligt ful MEN.... mycket beror på den horribla färgsättningen, kollar man på K1:an i mörkblå skrud är den inte alls lika farligt hiskerlig och skulle man sätta kapen i framskärmen lite skulle den inte se värre ut än många gammla gixxrar o annat 80-tals tjofräs.

Ja den på bilden är gräsligt ful MEN.... mycket beror på den horribla färgsättningen, kollar man på K1:an i mörkblå skrud är den inte alls lika farligt hiskerlig och skulle man sätta kapen i framskärmen lite skulle den inte se värre ut än många gammla gixxrar o annat 80-tals tjofräs.

En kompis har en K1:a som är gul/silver det är en snygg kombination. Tycker att K1:an har ett helt eget utseende. Den syns i mängden o är helt ok att köra. Men snygg!? Nja... :va

mv

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back