Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sorry det blev övningskörning istället.
Tyckte inte att det det var läge att ta med henne på era buskörningar än.![]()

Å jäkla, verkar vara fler som är sugen på lördag, tänkte köra lite samt hälsa på Kapten Blåskägg när Sollentuna har öppet hus för MC besiktningar. He he kanske göra ett bullerprov på din Krille?![]()
Är det någon som har tänkt någon väg eller? Annars kan jag nog skrapa ihop nåt på norrsidan dock ska jag vara borta på middag kl 16. Vägarna är rätt snabba så
tänkte börja köra ifrån Mörby och avsluta i vaxholm dock en jäkla omväg till vaxholm...Obs!! får vara snälla mot mig då jag inte kört så mkt asfalt i år!
![]()

Får göra ett nytt försök imorgon?
Jag gissar att jag kommer befinna mig i Lunda för lite träning beroende på hur man mår efter räkbåt och annat roligt som händer ikväll.![]()

Varför inte stunta lite i jordbro imorn söndag?!?
eller är det för långt åt fel håll för din österrikare![]()
Men mannen, klart du ska med. Det finns ju både Ipren och Neseril så.....Fökyld som bara den så hoppar Lunda samt det är tveksamt om jag kör på Onsdag!

När brukar ni samlas vid Medis ? Första gången för mig i år och minnet är inte vad det var så här på ålderns höst.Hur många kommer onsdag vid medis?!? vore inte fel å dra bulten å så lite latjande i jordbro sen
17.30 medis? Men mannen, klart du ska med. Det finns ju både Ipren och Neseril så.....
Åsså får jag klappa på dina Wings och du på mina BOS
.

|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|