Cagiva Mito-tråden

2920346 Det är mycket bättre botten i den här än en vanlig 125a och det piskar på ganska bra på högre varv med.
Japp det ska jag. Jag hade tänkt i slutet av sommaren men vid "rätt" pris kan jag sälja nu ;)
Du får fan inte sälja förrän vi har fått film på monstret. :fakta

Hade jag varit dig så hade jag inte sålt den hojen för att sedan stå utan mitt i sommaren, men får man ett jävla pris så... :hihi

2920360 hahaha :D Det är inte så farligt mycket vibrationer, mest när den är kall.
Nänä, så låter det nu. :hihi

Nä, men nu är min hoj på topp nu så jag känner faktiskt för att behålla den. Att kuska runder i 120 på landsvägarna räcker... Farbror blå blir nog arg om jag köper värre hoj. :D

Som sagt du körde bara 3 veckor förra sommarn så hade nog inte sålt den... me ndet är väll från person till person

Nänä, så låter det nu. :hihi

Nä, men nu är min hoj på topp nu så jag känner faktiskt för att behålla den. Att kuska runder i 120 på landsvägarna räcker... Farbror blå blir nog arg om jag köper värre hoj. :D

hehe, ja ;)

Jo, det är skönt, men jag vill ha mer effekt ändå. :tungan
haha, det finns ju en risk för det ja ;)

Som sagt du körde bara 3 veckor förra sommarn så hade nog inte sålt den... me ndet är väll från person till person

jag hade ju t.ex. bara TZR i 2 veckor innan jag skaffade Miton, då är miton också 125, och inte en mycket större cyckel, tjänade ju bara ca 10 hästar. jag skulle sälja den imorgon om jag kunde skaffa 600 kubikare. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon