Sporthoj.com gruppkörning sön 070415

Det ser ut som att jag ska kunna komma på söndag. Hojen är hel nu och den startar och låter fint när man varvar på fri läge :). I morgon blir det att provköra och sjustera förgasarna om det behövs.

Ska bli skönta att äntligen få köra. har varit i garaget till minst 22.00 hela veckan.

Starkt jobbat Johan :tummenupp

Va fasiken i U. Väsby? Där har jag en hojburen snäll ovän (Ja, va fan...kan ju inte vara polare med ngn från fjollträsk :D) som jag ska besöka i sommar...med hoj naturligtvis. Låter som att man ska haka på här vid det tillfället. :)
Mest för att spana in om skägget talar sanning om att det alltid är antal 100+ på körningarna...:hihi

Kör nu försiktigt och visa alla runt om hur ansvarstagande vi hojåkare är. :pannkyss

:tummenupp

Hrm... Ska jobba natt mellan lördag och söndag. Inte nån hit att ge sig ut på hoj med två timmar sömn i kroppen. Får hänga på nästa gång.

Jag funderar ärligt på att banga imorrn. Parköl i vårsolen känns ytterst lockande just nu :gnissla

Btw, nån som vet vem det som hade klotat uppe vid gottröra? :(

Var fullt pådrag med ambulanshelikopter, polis, brandkår, ambulans och bärgningsbil.

Så här var min lördag i Furusund, tror ni skulle uppskatta den krokiga vägen mellan penningby å furusund :)

800x600nt0.jpg

ska försöka att komma till körningen från Eskilstuna :) skulle vara kul att se hur många det blir

Långsamma gruppen dock...

Blir ingen söndagstur för mig imorn. Min kedja hade lust att gå sönder idag.

Ingen som har ett kedjelås i rätt storlek över till mig ikväll?:huvet

Blir ingen söndagstur för mig imorn. Min kedja hade lust att gå sönder idag.

Ingen som har ett kedjelås i rätt storlek över till mig ikväll?:huvet

du har inte 428 kejda misstänker jag :gnissla

Ev har jag kedjelås till en original kawasaki gpz900r kedja

Jag kan inte komma i morgon. Lagningen på vevaxeln pajade så vevstaken glappar igen :(

Ska riva isär skiten igen i morgon. Är det någon här som har en CBR 900 motor till salu? eller en hel vevaxel.

ojoj han är så bäst bästast i hela världen faktiskt :gnissla
är jag kvalificerad nu?:tungan

You´re in! :D

Vanligtvis är det 3 grupper snabb, medel och långsam men jag vet inte hur det blir imorrn om vi blir tillräckligt många.

Jag kör 125a fortfarande så ingen behöver vara orolig för att inte hänga med :tungan

Biifer & Julgran... Jag tror ni båda tog med er fredagen den 13e idag. Hur kan man åka ut tre pers, och två av dom rasar sina hojar! Jag fick i varje fall till en högfartsrepa på vägen hem så nu har man testat det nya förhöjda kåpglaset. Bra skit! :tummenupp

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna