BikerBoyZ-STHLM " BULTEN "

bulten, sveriges mest väldokumenterade vägsträcka?

Ser trevligt ut.

Lahega No 17 och en polermaskin så blir ditt kåpglas som nytt igen. :tummenupp

//KaliZ

Äntligen!

Äntligen en rulle där man lagt lite tid på att få till en linje i berättandet, och att kameran sitter på stativ/ligger på marken så att man slipper alla fladdriga panoreringar och oändliga ombordscener!

Bra jobbat, mer sånt här!

e man tuff för man skriver massa svordomar i texten i filmen?, tycker mest det ser riktigt löjligt ut, mysig film annars

Fort går det, men nöt in ett vettigare spår. :skrämd
Det där ser farligt ut bitvis.

Yes! Det går fort och det va sjysst footage.

Men Mattias har rätt, spåret i onboard-scenerna är uppåt väggarna. Bara ni att tankar fullt och nöter sträckan några heldagar/tankar så kommer det att sitta.

Vad fick ni för tid? Jag känner att jag vill ha nåt att slå.

Tips på spårval:

Spårval 1

Spårval 2

Kul!

Äntligen några som använder riktiga kameror o inte enbart en massa "onboardcamskit" :tummenupp

Mer "riktig" åkafilm :tummenupp

Kul!

Äntligen några som använder riktiga kameror o inte enbart en massa "onboardcamskit" :tummenupp

Mer "riktig" åkafilm :tummenupp

Ingen skugga över BikerBoyz, det va en soft film med sjysst footage. Och jag vill inte på nåt sätt försöka överglänsa dom.

Jag bara undrar vilken jävla sten du har legat under dom sista åren. Här kommer lite footage gjort redan år 2004. Gå hem och gör din läxa bättre n00b!!!

Mattias VS RoLLER

RoLLERs Slingerbultskola Hi Q

Edit: Inte för att jag vill säga att mina filmer är bättre men, mina filmer är bättre.

Last edited:
Ingen skugga över BikerBoyz, det va en soft film med sjysst footage. Och jag vill inte på nåt sätt försöka överglänsa dom.

Jag bara undrar vilken jävla sten du har legat under dom sista åren. Här kommer lite footage gjort redan år 2004. Gå hem och gör din läxa bättre n00b!!!

Mattias VS RoLLER

Edit: Inte för att jag vill säga att mina filmer är bättre men, mina filmer är bättre.

Haha, ska man klaga på nån annan och säga att man själv är bättre kan man ju se till att vara det med, tycker rent ärligt dina filmer va totalt värdelösa, riktigt dålig musik och varje klipp går över till 5sek helt svart vilket bidrar till att dem helt saknar flyt

Infinite mass - Bullet, klockren låt för en hojfilm :yoparty

tycker rent ärligt dina filmer va totalt värdelösa, riktigt dålig musik och varje klipp går över till 5sek helt svart vilket bidrar till att dem helt saknar flyt

Äh håll käftn'.

Men nog om mina filmer nu. Det va en OT-parentes.

Nu diskuterar vi BikerBoyz! :tummenupp

Mattias VS RoLLER

Dina filmer är kuliga de med så lugna sej lite va :pannkyss

När får man se lite mer endurofilmer då? :gnissla

Den tog hårt den där.....
:rolleyes:

en liten glädje i eländet är dock att baksulan är levererad av RoLLeRs däck och tydligen räcker den för att hålla touringen på asfalten än så länge......:whip

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...