Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Bara å lyfta fram tjäran och fjädrarna kaptenen !
 
blev förbannad av att jag för 6:e gången i ordningen har blivit bannad från helgon.net.... eller iaf så verkar det så.... å denna gången har jag givit faan i forumet där för det är som gjort för banningar...

förmodligen nån jävla indian som blivit förbannad på nått av mina citat eller bilder :huvet
 
Jag blev förbannad på att jag tappade rösten, jag har varit sjuk sedan i söndags men det har gått bra att jobba ändå, men i natt vid 5 tiden vaknade jag av att halsen var totalt igensvullen, och när jag skulle sjukanmäla mig så hade jag ingen röst, tack gode gud för SMS i såna lägen.
 
jagärsommestförbannadpåattjagmåstejobbaförmiddagdennavecka
+ att mellanslag intefunkar nåvidare på dehärtangentbordet
 
Blir förbannad på mig själv, kan inte bestämma mig vad jag ska ha för ytterkläder när jag åker till Södertälje imorron. Blir borta några dagar och kan inte packa med mig varmare/kallare jacka så antingen frysa eller bli tokvarm.
Men det löser sig
*typiskt tjejproblem :tungan *
 
I-landsproblem

Jag är ledig i 2 veckor men inte en enda jävel är ledig så man kan hitta på nått! Dessutom snöade det idag... Dessa saker gjorde mig förbannad!
 
pssst, P-bevakningsföretagen jobbar på provition, därför finns det ekonomi att handla nya hojar, resa på lyxsemester ett antal ggr per år samt låta mannen vara hemma å bara lata sig...:tummenupps:D


SKITFÖRBANNAD för att dagen inte blev som jag tänkt mig:mad: ..jag var tvungen att sätta sommardäck på en SAAB...:mad:



Precis när jag var som mest förbannad på att jag måste arbeta 2 dagar denna vecka, bara för att jag planerar så jävla dåligt.:mad:

Det där skulle vi ju hålla tyst om.... :huvet

Tvungen?? :va Vem fan hotade dig med pistol? :va Du bytte rätt frivilligt och med ett leende dessutom (iaf när jag kom ut) :7peta

Nu blev ju jag förbannad idag också... :fatta! Surskalle, nästa gång byter jag däck själv.... :fatta!
 
Det där skulle vi ju hålla tyst om.... :huvet

Tvungen?? :va Vem fan hotade dig med pistol? :va Du bytte rätt frivilligt och med ett leende dessutom (iaf när jag kom ut) :7peta

Nu blev ju jag förbannad idag också... :fatta! Surskalle, nästa gång byter jag däck själv.... :fatta!

SÅÅÅ nu är ordningen återställd, jag hade ingen lust att vara ensam förbannad..är man två är det roligare...:D :huvet :D ,sen kanske man får dra en å annan provokation för att uppnå målet...:yoparty.
 
Det där skulle vi ju hålla tyst om.... :huvet

Tvungen?? :va Vem fan hotade dig med pistol? :va Du bytte rätt frivilligt och med ett leende dessutom (iaf när jag kom ut) :7peta

Nu blev ju jag förbannad idag också... :fatta! Surskalle, nästa gång byter jag däck själv.... :fatta!


Oj, byter ni däck varje höst och vår :va vi byter hjul :rolleyes:
 
SÅÅÅ nu är ordningen återställd, jag hade ingen lust att vara ensam förbannad..är man två är det roligare...:D :huvet :D ,sen kanske man får dra en å annan provokation för att uppnå målet...:yoparty.

Ni två...har ni provat att prata med varandra nångång istf att skriva allt via ett publikt jävla FORUM?


:mad:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top